Banská Bystrica 14. januára (TASR) - Pripravovaným zmenám v obchode po vstupe SR do EÚ prispôsobila firma Slovak Harmony Paper (SHP) Harmanec, a. s. aj svoju značku. V súlade s podnikateľskými zámermi zmenila obalový dizajn a s novými podmienkami a požiadavkami upravila produktové portfólio.
Hygienické papierové produkty v nových obaloch začali vyrábať v týchto dňoch, povedal generálny riaditeľ spoločnosti SHP Ivan Fábry. "Novej grafike predchádzalo výberové konanie, do ktorého sme pozvali štyri renomované grafické štúdiá - tri slovenské a jedno české z Prahy. Grafici predložili spolu 9 kreatívnych návrhov. Testovali sme ich prostredníctvom špecializovanej výskumnej agentúry na slovenskom aj českom trhu. Na základe výsledkov kvalitatívneho výskumu sme vybrali obalovú koncepciu, ktorá sa respondentom najviac páčila a najviac sa hodila k hygienickým výrobkom," vysvetlil I. Fábry. Okrem toho najviac naplnila zadanie firmy SHP, aby na obaloch vhodným spôsobom zakomponovali labuť, ktorá v podvedomí spája výrobcu s produktom. Najlepšie sa to podarilo grafickému štúdiu z bratislavskej reklamnej agentúry BOAT Publicity. Potlač novej grafiky na polyetylénové a polypropylénové obaly dodáva akciová spoločnosť Chemosvit Svit.
Hygienické papierové produkty expeduje SHP do obchodnej siete už štyri roky pod značkou Harmony. Za ten čas sa značka postupne udomácňovala v podvedomí spotrebiteľov, najmä na slovenskom a českom trhu. V súčasnosti má v priemere 20-% spontánnu znalosť, čo je veľmi dobrá pozícia pre jej ďalšie upevňovanie a zvyšovanie obľúbenosti pri nákupnom rozhodovaní.