rálneho riaditeľa Prazdroja Antona van Kralingena v dnešnom vydaní českých Hospodárskych novín sú hlavnými cieľovými krajinami pre Prazdroj Slovensko, Poľsko, USA, Nemecko, Veľká Británia a z nových trhov Austrália a Kanada.
Za rekordnými výkonmi skupiny Prazdroj v minulom roku stojí predovšetkým majetkový vstup juhoafrickej spoločnosti SAB, čo sa prejavilo výrazne najmä na poľskom a americkom trhu. Dôležitým trhom pre skupinu je aj Slovensko, kde značky Prazdroja reprezentujú tretinu celkového predaja piva. V slovenskom pivovare Šariš, ktorý patrí do skupiny SAB, vyrába Prazdroj licenčne Radegast a Gambrinus. Zároveň na Slovensko exportuje značky Velkopopovický Kozel a Pilsner Urquell. Najväčším konkurentom na slovenskom trhu je pre Prazdroj holandský Heineken.
Skupina Plzenský Prazdroj vyviezla v minulom roku 562 tisíc hektolitrov (hl) piva, čo predstavuje 25,7-% medziročný nárast exportu. Vrátane konsolidovaného predaja licenčných výrob Radegastu a Gambrinusu v pivovare Šariš, celkový predaj značiek Prazdroja dosiahol takmer 640 tisíc hl.