Podľa spoločnosti Sony dosiahne v roku 2007 podiel televízorov z tenkým panelom na celkovom predaji úroveň až 60 %. Ako v stredu uviedla produktová manažérka Sony Slovakia na Slovensku tomu zatiaľ tak nie je, keďže tu ešte stále dominujú CRT televízory. "Trend na Slovensku v súčasnosti smeruje k nákupu televízorov s väčšími obrazovkami," dodala.
Na tento trend sa snaží reagovať aj slovenský závod Sony Slovakia v Trnave, keďže napriek 94-percentnému podielu exportu na výrobe, pokrýva jeho produkcia až 73 % predaných televízorov tejto značky v SR. Napríklad ešte v roku 2002 boli nosným produktom závodu televízory s 55-centimetrovou uhlopriečkou, v roku 2003 však 55 % tvorili televízory s väčšou uhlpriečkou. Sony pritom zvýšil v uplynulom roku svoj podiel na slovenskom trhu medziročne na 17,5 %.
Spoločnosť Sony Slovakia s.r.o. zaznamenala v minulom finančnom roku, ktorý skončil v marci, tržby vo výške 6,893 mld. Sk. V medziročnom porovnaní to predstavuje mierny pokles a to aj napriek rastu výroby, ktorá dosiahla 7,98 mil. kusov televízorov a komponentov, čo je o 680 tis. kusov viac ako v roku 2002.