SME

Hotelová sieť Kempinski vstupuje do Vysokých Tatier

BRATISLAVA 23. septembra (SITA) - Luxusná hotelová sieť Kempinski Hotels & Resorts podpísala zmluvu o manažmente liečebného domu Hviezdoslav s Kúpeľmi Štrbské Pleso, a.s. Ako informoval hovorca finančnej ...

BRATISLAVA 23. septembra (SITA) - Luxusná hotelová sieť Kempinski Hotels & Resorts podpísala zmluvu o manažmente liečebného domu Hviezdoslav s Kúpeľmi Štrbské Pleso, a.s. Ako informoval hovorca finančnej skupiny J&T Maroš Sýkora, Kempinski je prvou svetovou hotelovou sieťou, ktorá vstúpi do Vysokých Tatier. "Na základe dohody s našimi partnermi ponesie bývalý Grand hotel na Štrbskom Plese, neskôr prebudovaný na liečebný dom Hviezdoslav, meno Grand Hotel Kempinski Vysoké Tatry," povedal predseda predstavenstva J&T Global Peter Korbačka, ktorá je na základe zmluvy s Kúpeľmi Štrbské Pleso developerom liečebného domu.

SkryťVypnúť reklamu

Grand Hotel Kempinski Vysoké Tatry, ktorý otvoria v roku 2006, ponúkne klientom 117 luxusne zariadených izieb a apartmánov. "Súčasťou hotela bude reštaurácia, kaviareň, bar, butiky a salóniky pre účely rokovaní," informoval Sýkora. Naďalej však bude využívať klimatické podmienky vhodné pri liečbe chorôb horných dýchacích ciest a venovať sa kúpeľnej starostlivosti.

Grand Hotel Kempinski Vysoké Tatry bude druhým päťhviezdičkovým hotelom tejto siete na Slovensku. Spoločnosť Kempinski už totiž pred časom avizovala, že päťhviezdičkový Kempinski Hotel River Park bude súčasťou projektu River Park na bratislavskom nábreží. Pri oboch projektoch spolupracuje hotelová sieť Kempinski so spoločnosťou J&T Global.

Developerská a realitná spoločnosť J&T Global, člen finančnej skupiny J&T, pôsobí na trhu s nehnuteľnosťami od roku 1997. Najdôležitejšími projektmi, ktoré J&T Global realizuje, je River Park na bratislavskom nábreží, subdodávateľský park pre PSA Peugeot v Trnava, Westend business park, priemyselný park Devínska Nová Ves a je lídrom projektu rozvoja Vysokých Tatier v rámci projektu Mountain Holiday & Ski Resorts. V nasledujúcich piatich rokoch vynaloží J&T Global na investície takmer 20 mld. Sk.

SkryťVypnúť reklamu

Kúpele Štrbské Pleso dosiahli za prvý polrok tohto roka stratu 3 mil. Sk. Kúpele za prvých šesť mesiacov tohto roka evidovali tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb v objeme 41,4 mil. Sk.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

Komerčné články

  1. Iónske či Dodekanské ostrovy? Nie je jedno, kam do Grécka idete
  2. Hirošima (reportáž Johna Herseyho) v denníkoch SME a Korzár
  3. V Maroku sa za pár dní ocitnete v horách, púšti aj pri oceáne
  4. Top dopravné stavby, ktoré menia Bratislavu a okolie
  5. Domáce poistenie v dobe nárastu extrémov počasia a škôd
  6. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  7. Čistenie detských zubov ako boj? Rodičia opisujú, čo im pomohlo
  8. Urobte krok k štúdiu, ktoré premení vašu vášeň na profesiu.
  1. Iónske či Dodekanské ostrovy? Nie je jedno, kam do Grécka idete
  2. Invázne rastliny ako superpotraviny
  3. Hirošima (reportáž Johna Herseyho) v denníkoch SME a Korzár
  4. Keď tankovaním získate viac než len plnú nádrž
  5. V Maroku sa za pár dní ocitnete v horách, púšti aj pri oceáne
  6. OTS: Stanovisko LESY SR k tvrdeniam politickej strany Demokrati
  7. Tento recept na svieže letné občerstvenie si nenechajte ujsť
  8. Top dopravné stavby, ktoré menia Bratislavu a okolie
  1. Iónske či Dodekanské ostrovy? Nie je jedno, kam do Grécka idete 6 246
  2. V Maroku sa za pár dní ocitnete v horách, púšti aj pri oceáne 4 771
  3. Čistenie detských zubov ako boj? Rodičia opisujú, čo im pomohlo 4 263
  4. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 3 723
  5. Top dopravné stavby, ktoré menia Bratislavu a okolie 3 160
  6. Hirošima (reportáž Johna Herseyho) v denníkoch SME a Korzár 2 824
  7. Ako sa vyhnúť cukrovke 2. typu: Prvý krok urobte ešte dnes 1 790
  8. Keď tankovaním získate viac než len plnú nádrž 1 663
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračné foto

Trh reaguje na slová amerického prezidenta o clách na ruskú ropu.


TASR 3
Peter Navarro

Ten umožňuje uvaliť clá z dôvodu národnej bezpečnosti.


TASR 2
Donald Trump a šéfka Európskej komisie Ursula von der Leyenová si podávajú ruky

USA zatiaľ zaviedli iba základné clo vo výške 15 percent.


TASR
Robert Fico.

Premiér vylúčil zvyšovanie DPH.


TASR 57
  1. Jozef Mačo: Nelegálne skládky odpadu pri osadách nemajú odstraňovať obce. Nie že nemajú, nesmú.
  2. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  3. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  4. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  5. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  6. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  7. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  8. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  1. Monika Albertiová: Máme po puči 14 271
  2. Ivan Mlynár: Matúš Šutaj Eštok, na konci dňa hlboké ospravedlnenie Hamranovi, Spišiakovi a čurillovcom stačiť nebude 12 998
  3. Elena Antalová: Takže k tým Rážovcom a nášmu skvelému životu 10 481
  4. Ivan Čáni: V Smere seno nežerú. Tomu verím. 9 721
  5. Grácz Ján: Krátky oznam pre všetkých národovcov. 8 389
  6. Jozef Foltýn: Podpriemerný Slovan zaujal len arogantným trénerom 7 542
  7. Ján Valchár: Keď Rusku ide karta, tak ešte jeden blog 6 989
  8. Věra Tepličková: Rýchla chôdza možno už len s evidenčným číslom 6 943
  1. Věra Tepličková: Pozrieť sa bez hnusu do zrkadla by mali vedieť aj šaškovia
  2. Marcel Rebro: Z hľadiska vyššieho princípu: Prečo posielame Ukrajincom drony
  3. Radko Mačuha: Fico má nový slogan pre PS - poslušné slovensko.
  4. Marcel Rebro: Nezlomné deti padlých hrdinov ďakujú nezlomným Slovákom
  5. Věra Tepličková: Rýchla chôdza možno už len s evidenčným číslom
  6. INESS: Čo priniesla konkurencia zdravotných poisťovní
  7. Radko Mačuha: Ruský Disneyland.
  8. Radko Mačuha: Padák - slovenský vynález.
SkryťZatvoriť reklamu