SME

Metro? Ani s okolitými obcami na to Bratislava nemá, vraví bývalá šéfka dopravy Bratislavy

Metro sa buduje pri aglomeráciách nad jeden milión obyvateľov a jeho výstavba a prevádzka je nákladná záležitosť.

Bývalá hlavná dopravná inžinierka Tatiana Kratochvílová.Bývalá hlavná dopravná inžinierka Tatiana Kratochvílová. (Zdroj: SME - Gabriel Kuchta)

Bývalá hlavná dopravná inžinierka Bratislavy TATIANA KRATOCHVÍLOVÁ skončila vo svojej funkcii len pred niekoľkými dňami. V rozhovore pre SME hovorí, že situácia na úrade už bola pre ňu neudržateľná. "Zo strany vedenia mesta bola neustále vyslovovaná nespokojnosť s mojimi názormi na riešenie problémov a na procesy, akými som problémy zvládala," konštatovala.

Čo sa stalo, že už nie ste hlavnou dopravnou inžinierkou mesta?

„Dohodli sme na tom, že odídem.“

Prečo?

„Situácia na úrade bola pre mňa už neprijateľná.“

SkryťVypnúť reklamu

Čo to znamená?

„To znamená, že zo strany vedenia mesta bola neustále vyslovovaná nespokojnosť s mojimi názormi na riešenie problémov a na procesy, akými som problémy zvládala. Nebolo mi zároveň umožnené prijať ďalších ľudí. Doprava v Bratislave je obrovská agenda a k tomu, čo sme začali bolo potrebné prijať posilu.“

Nebola z dnešného pohľadu chyba, že ste ponuku vo februári prijali na post hlavnej dopravnej inžinierky?

„Nie, ponuku som prijala rada. Na rôznych pozíciách na magistráte som v oblasti dopravy pôsobila prakticky od skončenia vysokej školy. Bola pre mňa zaujímavou výzvou, kde som uplatnila svoje doterajšie skúsenosti.“

Mesto pripravuje parkovaciu politiku. Prečo je podľa vás správne, aby ľudia platili za parkovanie?

„Ide o službu ako každá inú. Zavedenie parkovacej politiky je spôsob ako regulovať automobilovú dopravu, alebo za súčasných pravidiel zabezpečiť krátkodobé parkovanie pre každého, kto to potrebuje.

SkryťVypnúť reklamu

My v Bratislave si nevážime verejný priestor. V Bratislave sa parkuje na divoko veľmi často v priestoroch, ktoré nie sú určené motorovým vozidlám. Zavedenie poriadku v parkovaní je nevyhnutné.“

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C44N7 na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.

Doprava

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

Komerčné články

  1. Ako rozoznať dobrú kávu? Poradí pražiarka
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  5. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  7. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  1. Letná revolúcia a špeciál o mužoch a našich svetoch
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  3. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  4. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  5. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné?
  6. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  7. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  8. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 20 489
  2. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 6 134
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 5 325
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 4 129
  5. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 3 482
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 2 513
  7. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 2 294
  8. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 269
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Radko Mačuha: Oslobodenie prichádza z Východnej. 25 818
  2. Viktor Pamula: Fico je nebezpečný 15 953
  3. Dušan Koniar: V roku 1989 mala ČSSR 3315 vlastných tankov 11 447
  4. Michael Achberger: Prestaňte rátať kalórie. Toto vás naučí chudnúť jednoduchšie! 10 516
  5. Ivan Čáni: Všetci držme huby a nechajme Roberta Fica pracovať! Lebo len on JEDINÝ vie, čo je najlepšie. 9 601
  6. Janka Bittó Cigániková: Zdravotníctvo má liečiť, nie financovať cirkev 7 998
  7. Ján Valchár: Delúzia svätých Cyrila a Metoda 7 193
  8. Juraj Kumičák: Ako Cyril a Metod fašistom pomáhali... 6 450
  1. Post Bellum SK: Pán minister, nacistickému Nemecku nikto nič neodpustil
  2. Marian Nanias: Systém emisných povoleniek v EÚ.
  3. Roman Kebísek: Básnik Byron vraj „miloval len jednu“ – Chaworthovú
  4. Věra Tepličková: O Cintuloch a Ficoch alebo Otázky bez odpovedí
  5. Marcel Rebro: Ruský oligarcha: Keď máš všetko, len nie istotu, že sa dožiješ večere
  6. Marian Nanias: Pokus odvolať predsedníčku Európskej komisie (EK) Ursulu von der Leyen.
  7. Radko Mačuha: Pozor ! Cyril a Metod. Vstup len na povolenie.
  8. Marcel Rebro: Ako chutí ruský mier? Po obuškoch.
SkryťZatvoriť reklamu