BRATISLAVA. Takmer dve tretiny ľudí nakupujú podľa aktuálnych módnych trendov a Slováci s obľubou využívajú akčné ponuky a súťaže. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MasterCard, ktorý sa zaoberal nákupnými zvyklosťami.
Viac ako polovica ľudí na Slovensku, čiže 58 percent je pritom podľa prieskumu ochotná minúť za nákup oblečenia, topánok a módnych doplnkov v priemere do 35 eur za mesiac.
Viac ako štvrtina, teda 27 percent respondentov je zase ochotná za najnovšie módne hity zaplatiť do 70 eur mesačne a 4 percent ľudí neváhajú do módy investovať každý mesiac viac ako 100 eur.
Prieskum tiež ukázal, že takmer polovica opýtaných, čiže 43 percent si minimálne raz za mesiac urobí nákupom oblečenia radosť. Zároveň takmer dve tretiny Slovákov, teda 60 percent nakupujú odevy a obuv s ohľadom na aktuálne trendy blížiacej sa módnej sezóny.