BRATISLAVA. Americký športový sviatok menom Super Bowl už pozná svojho víťaza, no Národná liga amerického futbalu (NFL) nie je iba o športových výkonoch. Finále NFL má každoročne obrovskú sledovanosť, a preto si príležitosť získať nových zákazníkov nenechajú ujsť tie najväčšie ani najmenšie značky sveta.
Necíti si končeky prstov. Manning vyhral druhýkrát Super Bowl
Suma za tridsaťsekundový reklamný šot opäť prekonala rekordy. Spoločnosť CBS, ktorá tento rok disponuje vysielacími právami, si účtovala päť miliónov dolárov. Vlani to bolo štyri a pol milióna.
Finále amerického futbalu tak bolo aj výstavnou skriňou "reklamného remesla". Pozrite si desať najlepších reklám tohto roku.
Heinz: Najmilšie hotdogy na svete
Kto by odolal týmto malým jazvečíkom v kostýmoch?
Kia: Nudné béžové ponožky alebo Optima
Zapadnúť v béžových, alebo obliecť si farebné?
Audi: Cesta na Mesiac s hlasom Davida Bowieho
Tri, dva, jedna... stúpame.
Snickers: Aj Marilyn Monroe mávala zlé dni
Keď si hladný, nie si to ty.
Budweiser USA: Pivo, ktoré nie je pre každého
Evolúcia jednej z najväčších značiek piva na svete.
Axe: Očar sebou samým
Načo je ti vyšportované brucho? Buď sebou samým.
Huyndai: Ak sa vám nepozdáva priateľ vašej dcéry
Kontrolujte ich kedykoľvek a kdekoľvek.
Toyota: Nikdy nepodceňujte Prius
Kto dokáže zastaviť Prius na úteku?
Pantene: Silná je krásna
Hráči NFL zapletajú vrkoče svojim dcérkam.
Pokemon: Ty to zvládneš
Fenomén 90-tych rokov oslavuje 20. výročie.