Lisovňa vo Volkswagen Slovakia v Bratislave slúži na výrobu oceľových a hliníkových dielov pre bratislavský, ale aj iné závody koncernu Volkswagen. Jej srdcom je lis, ktorý je v súčasnosti najsilnejší v koncerne Volkswagen a dosahuje silu 91 000 kN. To predstavuje tlak, ktorý by vznikol ak by sa na seba naukladalo 4 245 Touaregov. Diely vychádzajúce z linky sa odoberajú ručne alebo sa o to postarajú roboty. (zdroj: SME - Jozef Jakubčo)
V bratislavskej lisovni sa vyrábajú prevažne hliníkové vonkajšie pohľadové diely a časť vnútorných dielov pre Audi Q7 (na obrázku bočný diel pre Audi Q7), ale napríklad aj predná kapota pre Porsche Macan. (zdroj: SME - Jozef Jakubčo)
Na výrobu jednej karosérie je potrebných približne 220 dielov. (zdroj: SME - Jozef Jakubčo)
Aby z dielov vznikla karoséria, používajú sa na ich spájanie rôzne technológie. Karosérie sa zvárajú, ale aj lepia, letujú, skrutkujú, nitujú alebo spájajú pretláčaním. (zdroj: SME - Jozef Jakubčo)
Karosáreň Audi Q7 patrí medzi najmodernejšie v automobilovom priemysle, pre spájanie ocele a hliníka tu boli nasadené viaceré technológie ako svetové novinky. Nachádza sa tu približne tisícka robotov. (zdroj: SME - Jozef Jakubčo)
V hale na výrobu agregátov vzniká podvozok vozidla. Ten putuje 282 m dlhým tunelom priamo na montážnu linku. (zdroj: SME - Jozef Jakubčo)
V modernej a ekologickej lakovni dostanú karosérie svoju farbu podľa výberu zákazníka. Na troch linkách sa aktuálne nanáša 44 sériových farieb. Je možné si vybrať aj tzv. kravatovú farbu – akúkoľvek na želanie zákazníka, takže reálne je počet farieb neobmedzený. (zdroj: Volkswagen)