BRATISLAVA. Kaviarenská spoločnosť Starbucks sa chce zamerať na náročnejších klientov. Plánuje pre nich vytvoriť novú značku a sieť pobočiek s názvom Reserve-only, kde by predávala kávu špeciálne aj od malých pestovateľov.
"Zisťujeme, že naši zákazníci túžia po kvalitných produktoch," vysvetlil podľa portálu E15.cz krok riaditeľ spoločnosti Howard Schulz.
Nový formát predajní plánuje spoločnosť otvoriť budúci rok. Pobočky Reserve-only by mali mať viac kaviarenské prostredie ako v súčasnosti Starbucks ponúka.
Nové kaviarne sú súčasťou nového biznis plánu spoločnosti, ktorá chce zlepšiť kvalitu svojich produktov.
Podľa portálu money.cnn.com odkúpila spoločnosť aj taliansku pekárenskú spoločnosť Princi a plánuje jej výrobky rozšíriť po celom svete. Dnes má len päť pobočiek v Miláne a Londýne.
Princi má priniesť do pobočiek Starbucksu novinku - pečenie priamo v predajni.
V súčasnosti Starbucksu rastie predaj produktov rýchlejšie ako predaj kávy a spoločnosť sa snaží tento trend zachytiť.