SME
Piatok, 27. január, 2023 | Meniny má Bohuš

Rýchlostnú cestu okolo Nitry idú opravovať, obmedzí sa jazda

Od nedele 24. júla čakajú na vodičov na rýchlostnej ceste R1 PR1BINA uzávery jazdných pruhov.

Ilustračné foto.Ilustračné foto. (Zdroj: Lýdia Vojtaššáková)

NITRA. Od nedele 24. júla čakajú na vodičov na rýchlostnej ceste R1 PR1BINA uzávery jazdných pruhov. Dôvodom je obnova vodorovného dopravného značenia, ktoré bude realizovať Granvia Operation, a.s. Niekoľkokilometrové uzávery bude firma realizovať postupne v úseku od križovatky Nitra, západ (Lehota) po Tekovské Nemce do 2. septembra tohto roku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Uzávery budú prebiehať striedavo v oboch jazdných pruhoch, ako i vo vetvách križovatiek vo večerných a nočných hodinách. Pracovný čas je zvolený v hodinách s najnižšou intenzitou dopravy, aby sme v čo najmenšej miere obmedzili motoristickú verejnosť," informoval hovorca spoločnosti Robert Kišš.

SkryťVypnúť reklamu

K obnove vodorovného dopravného značenia dochádza po takmer piatich rokoch od otvorenia cesty. Funkciou tohto bezpečnostného prvku je podľa Kišša okrem vodiacej funkcie aj upozorniť vodičov zvukovým a vibračným efektom na riziko opustenia jazdného pruhu. Parametre uzáver bude spoločnosť aktualizovať na dennej báze.

Aktuálne informácie motoristi nájdu na webstránke www.pr1bina.sk, aj v dopravnom spravodajstve Zelená vlna. "Žiadame motoristickú verejnosť o trpezlivosť a zvýšenú ostražitosť pri prejazde okolo uzáver. Budú sa tam pohybovať mechanizmy a ľudia zabezpečujúci príslušné práce," vyzval vodičov Kišš. V prípade akýchkoľvek podnetov týkajúcich sa bezpečnosti môžu kontaktovať Centrum monitorovania dopravy R1 PR1BINA na bezplatnej telefónnej linke 0800 333 333, ktorá je dostupná 24 hodín denne.

SkryťVypnúť reklamu

R1 PR1BINA bola otvorená v októbri 2011 a intenzita dopravy sa na nej každoročne zvyšuje približne o 1 milión vozidiel. V prvom polroku tohto roka prešlo po ceste viac ako 6 miliónov vozidiel, približne 20 % z nich tvorí nákladná doprava.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

KURZY

Koľko dostanem za 1 euro (27. 1. 2023)
USD 1.090
AUD 1.531
CZK 23.818
JPY 141.380
CAD 1.457
GBP 0.880
HUF 387.380
PLN 4.720
CHF 1.000
SEK 11.176

Zobraziť kompletný kurzový lístok

Inzercia - Tlačové správy

  1. SCANDI 2023: prehliadka súčasného severského filmu
  2. Klinčeky Zanzibaru zarobili viac, než neslávny obchod s otrokmi
  3. Trvalá udržateľnosť v obchode – prečo by vás mala zaujímať?
  4. 10 eur za 10 rokov. Mimoriadna ponuka od mimoriadneho časopisu
  5. Ako skĺbiť remeslo a moderné technológie? Inšpirujte sa Bajkery
  6. Benátky a Verona: zažite pôsobivé kúsky mozaiky severu Talianska
  7. Už len dnes: Predplatné SME.sk za jedinečnú cenu 30 eur
  8. Stockerka štartuje predaj bytov s cenami, ktoré prekvapia
  1. Svalovice sa netreba obávať
  2. Students today, innovators tomorrow, learners forever
  3. Study program MANAGEMENT in English language
  4. Klinčeky Zanzibaru zarobili viac, než neslávny obchod s otrokmi
  5. Bude rok 2023 naozaj náročný na osobné financie?
  6. Nadácia COOP Jednota zatraktívňuje regióny
  7. Trvalá udržateľnosť v obchode – prečo by vás mala zaujímať?
  8. 10 eur za 10 rokov. Mimoriadna ponuka od mimoriadneho časopisu
  1. 10 eur za 10 rokov. Mimoriadna ponuka od mimoriadneho časopisu 5 210
  2. Benátky a Verona: zažite pôsobivé kúsky mozaiky severu Talianska 4 856
  3. Klinčeky Zanzibaru zarobili viac, než neslávny obchod s otrokmi 3 596
  4. Stockerka štartuje predaj bytov s cenami, ktoré prekvapia 2 341
  5. Sardínia ukáže iné Taliansko. Oviec má raz toľko než obyvateľov 1 630
  6. Radi čítate a ešte radšej tvoríte? Toto je 40 dôvodov pre Vás 1 559
  7. Trvalá udržateľnosť v obchode – prečo by vás mala zaujímať? 1 528
  8. Košičanom budeme dodávať teplo za tretinové ceny aj tento rok 1 485

Blogy SME

  1. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  2. Juraj Karpiš: Ako investovať a sporiť, keď spľasla matka všetkých bublín a hrozí recesia
  3. Milan Dubec: Kedy klesnú ceny nehnuteľnotí v Žiline?
  4. Jozef Drahovský: Budú od januára jazdiť kamióny po diaľniciach bez platenia mýta?
  5. Jozef Drahovský: Zákaz nedeľného predaja, cirkev, ego a zdravý rozum
  6. Adam Austera: Ako sa aktuálne darí najvýznamnejším dodávateľom vakcín proti Covid-19?
  7. INESS: Lieky bude treba platiť inak
  8. Martin Sústrik: Lesk a bieda vedy: Jedlo zo vzduchu
  1. Rastislav Puchala: Vraj je to sfetovaný trpaslík 30 488
  2. Peter Remeselník: Narazil autom do ľudí, zranil chodkyňu a ušiel ! 17 095
  3. Martin Plesch: Pán primátor, načo vlastne máme Mestskú políciu v Bratislave? 7 989
  4. Monika Nagyova: Plesy nie sú pre singles 6 918
  5. Rastislav Čurma: Divotvorný Kráľovský Chlmec - Maďar, maďarský, najmaďarskejší 5 032
  6. Ján Šeďo: Sliepky na Ukrajine sú iné ako naše ? 3 716
  7. Tereza Kazdová: Fico má rád pekné ženy, Babiš je na blondíny. Verejný diskurz volá po feministoch 3 686
  8. Ján Valchár: Jedenásť mesiacov štvordňovej operácie (Moskvu ale ubránime!) 3 335
  1. Monika Nagyova: Plesy nie sú pre singles
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 55. - Antarktída - Ako sa vydali Vivian Fuchs a Edmund Hillary naprieč Antarktídou (1955-1958)
  3. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 54. - Antarktída - Posledné tri Byrdove expedície (1939 - 1956)
  5. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Potuluje sa tu starý blázon
  6. Jiří Ščobák: Tipovanie je cesta do pekla. Aj keď to robíte so štátnou firmou
  7. Jiří Ščobák: Avatar 2: Začátek nového příběhu
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 53. - Antarktída - Druhá Byrdova antarktická expedícia (1933 - 1935)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

MG Rink v Trenčíne

Na výrobe ľadu sa šetriť energiou veľmi nedá, hovorí otec slávneho hokejistu.


4 h
Ilustračná snímka

Situácia sa na trhu zmenila, investori na to musia reagovať.


26. jan

Na realitnom trhu dochádza k veľkým zmenám.


26. jan
Ilustračné foto.

Predaj beží v „prázdninovom“ režime, cenové korekcie sa dotknú špecifických projektov.


26. jan

Blogy SME

  1. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  2. Juraj Karpiš: Ako investovať a sporiť, keď spľasla matka všetkých bublín a hrozí recesia
  3. Milan Dubec: Kedy klesnú ceny nehnuteľnotí v Žiline?
  4. Jozef Drahovský: Budú od januára jazdiť kamióny po diaľniciach bez platenia mýta?
  5. Jozef Drahovský: Zákaz nedeľného predaja, cirkev, ego a zdravý rozum
  6. Adam Austera: Ako sa aktuálne darí najvýznamnejším dodávateľom vakcín proti Covid-19?
  7. INESS: Lieky bude treba platiť inak
  8. Martin Sústrik: Lesk a bieda vedy: Jedlo zo vzduchu
  1. Rastislav Puchala: Vraj je to sfetovaný trpaslík 30 488
  2. Peter Remeselník: Narazil autom do ľudí, zranil chodkyňu a ušiel ! 17 095
  3. Martin Plesch: Pán primátor, načo vlastne máme Mestskú políciu v Bratislave? 7 989
  4. Monika Nagyova: Plesy nie sú pre singles 6 918
  5. Rastislav Čurma: Divotvorný Kráľovský Chlmec - Maďar, maďarský, najmaďarskejší 5 032
  6. Ján Šeďo: Sliepky na Ukrajine sú iné ako naše ? 3 716
  7. Tereza Kazdová: Fico má rád pekné ženy, Babiš je na blondíny. Verejný diskurz volá po feministoch 3 686
  8. Ján Valchár: Jedenásť mesiacov štvordňovej operácie (Moskvu ale ubránime!) 3 335
  1. Monika Nagyova: Plesy nie sú pre singles
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 55. - Antarktída - Ako sa vydali Vivian Fuchs a Edmund Hillary naprieč Antarktídou (1955-1958)
  3. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 54. - Antarktída - Posledné tri Byrdove expedície (1939 - 1956)
  5. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Potuluje sa tu starý blázon
  6. Jiří Ščobák: Tipovanie je cesta do pekla. Aj keď to robíte so štátnou firmou
  7. Jiří Ščobák: Avatar 2: Začátek nového příběhu
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 53. - Antarktída - Druhá Byrdova antarktická expedícia (1933 - 1935)
SkryťZatvoriť reklamu