Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Návod na predaj kvapiek dažďa

Nápad robí aj nepohodu sexi

Dvaja horali dychčia, lebo kamsi vlečú obrovský kameň. Lúkou i po lese, osamote i pred nechápajúcimi zrakmi pocestných, v zime i v lete, hore kopcom, dole kopcom, na slnku i v daždi. Možno ich to už prestalo baviť, alebo nevládali cez potok, ale je fakt, že ho hodili do vody. Netušili, že vlastne vytvorili kamenný mostík, po ktorom môže turista poľahky preskočiť z brehu na breh.

Je fakt, že vo švajčiarskych horách dosť často prší. Ale je fakt, že Švajčiari dokážu z tejto nepríjemnosti urobiť udalosť, ktorá môže byť sexi. Snažili sa to dokázať reklamným filmom o množstve krásnych podôb kvapiek dažďa. Mala to byť reklamná upútavka zahraničných profesionálnych predajcov na STM, svetovom veľtrhu ponúk dovoleniek vo Švajčiarsku i reklamný spot do televízií.

Skryť Vypnúť reklamu

Dôležitý je totiž uhol, z ktorého človek tie kvapky cíti i nápad, ako dážď prežiť. Môže sa totiž pokojne stať, že človek sa trepe lanovkou do výšky 2 970 metrov na vrch Schilthornu. Len preto, aby sa z terasy, kde sa v šesťdesiatych rokoch nakrúcal šiesty dramatický príbeh agenta 007 Jamesa Bonda V tajnej službe Jej veličenstva, pokochal výhľadom na dvesto švajčiarskych alpských končiarov. Vystúpi však z lanovky a vidí, že nielen že prší, ale že ani nič nevidí, lebo panorámu ukrýva hmla. Na zahrešenie však nie je čas, pretože domáci volajú na odškodné – pohárik švajčiarskeho sektu, pravú švajčiarsku čokoládu a v suchu pod kupolou mu ponúknu všetky končiare nafotené vo farbe tak, ako by ich videl, keby bolo vidno. A pridajú relaxačnú hudbu. Zaskočený hosť sa nemračí a dokonca rád otvorí peňaženku. Aby si dal bondovsko-švajčiarske raňajky s miestnymi syrmi, klobáskami, vajíčkami a domácim chlebom.

Skryť Vypnúť reklamu

Akokoľvek by si našinec myslel, že Švajčiarsko sa vo svete predáva samé a automaticky, Švajčiari si to nemyslia. Sú presvedčení, že aj nádherná príroda potrebuje príbeh na prilákanie a nápad, a aj je vonku nepohoda, ktorá k prírode patrí. Švajčiari sú odjakživa ľudia do nepohody a vedia ju využiť vo svoj prospech. Výrobu prvých hodiniek k ním priniesli Nemci, ktorým sa zdalo, že nemecký hodinár je pridrahý. Biedni švajčiarski horali sa neurazili, nezaťali a prevalcovali svet.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  2. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  6. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  7. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  8. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  2. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  3. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  4. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  5. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  6. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  7. Hygge ako životný štýl
  8. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 41 011
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 36 770
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 14 444
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 292
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 853
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 797
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 287
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 204
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 074
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 944
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Zľava: Jozef Brhel, Milan Fiľo, Jaroslav Haščák a Juraj Široký.

Skupina najbohatších Slovákov má vyššie ambície ako kaviareň či reštauráciu.

21 h
Vyštudoval biológiu a robil antropologický výskum v osade pri Krupine. V súčasnosti Andrej Belák pôsobí v Ústave etnológie a sociálnej antropológie SAV a v organizácii ministerstva zdravotníctva Zdravé regióny.

Antropológ Belák dostal Bielu vranu.

14 h
Komentár Zuzany Kepplovej

Takto sa to robí, do psej matere!

Zuzana Kepplová.

Ak ostatný skríning niekomu pomohol, boli to starostovia a primátori.

15 h

OĽaNO stratilo viac ako polovicu preferencií a Sme rodina by asi ani neprešli do parlamentu. Chá-chá!