Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Číňanky cestujú podľa telenoviel

Motorom výjazdovej turistiky sú vzdelané a slobodné ženy

Vzdelané a slobodné Číňanky sú motorom čínskej výjazdovej turistiky a tento fakt musia akceptovať všetci čínski i zahraniční touroperátori, ktorí chcú mať úspech na trhu. Tvrdí to Qunar.com najväčší čínsky cestovateľský server a poukazuje na fakt, že výdavky Číňaniek na cestovanie vzrástli vlani o pätinu.

Sú významnými klientmi medzinárodných hotelových sietí a veľmi citlivo reagujú na ich cielené propagačné akcie. Radi si vyberajú hotely, ktoré majú osobitné poschodia, vyhradené iba pre ženskú klientelu a vybavenie izieb s prihliadnutím na cestujúce ženy. Chcú tam mať nielen dámske módne časopisy, ale aj koberčeky na cvičenie jogy a videá s návodmi na rozličné relaxačné cvičenia a hotelové reštaurácie im vychádzajú v ústrety aj jedálnymi lístkami s ponukou diétnych jedál pre dámy, ktoré chcú byť štíhle a fit.

Skryť Vypnúť reklamu

Vzdelané Číňanky si svoje skúsenosti nenechávajú pre seba – vyše sedemdesiat percent nápadov, komentárov, reakcií a príspevkov do diskusie na web Qunaru posielajú ženy. Svoje dovolenkové destinácie si táto klientela nevyberá iba podľa možností na nákupy v svetových centrách módy, relaxu a zdravotnej turistiky, ale aj podľa televíznych seriálov a romantických filmov.

Keď si Slovensko urobí inventúru, čo by modernej Číňanke mohlo ponúknuť, zistí, že takmer nič. Ak niekto mávne rukou, že Čína je predsa biedna krajina, má pravdu. Akurát že biedny tam nie je každý. Pre dovolenkársky svet je síce zaujímavé aj rozvetvené príbuzenstvo petrolejových princov z Blízkeho východu, akurát takých je na počty pomerne málo. Vlani si síce cestu do zahraničia mohlo dovoliť iba zo päť percent Číňanov, ale v počtoch to bolo 65 miliónov ľudí. A prognóza na rok 2020 hovorí o sto miliónoch.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  2. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  5. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  6. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  7. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  8. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  2. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  3. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  4. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  5. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  6. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  7. Hygge ako životný štýl
  8. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 40 846
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 38 019
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 14 367
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 311
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 867
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 808
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 280
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 192
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 056
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 927
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Zľava: Jozef Brhel, Milan Fiľo, Jaroslav Haščák a Juraj Široký.

Skupina najbohatších Slovákov má vyššie ambície ako kaviareň či reštauráciu.

20 h

Prvá vlna ich minula, druhá udrela horšie.

10 h

Nemocnica nikdy nezažila toľko úmrtí.

22. jan