Nedeľa, 25. október, 2020 | Meniny má AurelKrížovkyKrížovky

Je výhra byť on-line?

Riešenie s ľudským prístupom

Nie je to tak dávno, čo som objavila očarujúci svet on-line podnikania. Na prvý pohľad ponúkal jednoduché riešenie ako rýchlo nájsť ľudí, ktorí sa o tému šťastie zaujímajú. Podľa promo vety z on-line vzdelávania, do ktorého som spontánne naskočila, som si mohla...

... vďaka internetu zjednodušiť život

Skryť Vypnúť reklamu

Zatiaľ to o zjednodušení veľmi nie je. Množstvo učenia a práce, zatiaľ neodpovedá výsledkom. Napriek tejto skutočnosti, som možno na prvý pohľad vďaka neosobnému on-line svetu získala množstvo zručností, priateľov, kontaktov.

V roku 2014 sa podarili dve úžasné kampane

V obidvoch sa potvrdilo: spojenie on-line systému komunikácie a ľudského prístupu zaručuje rýchlejšie zvyšovanie úrovne šťastia v živote človeka. Na druhej strane jeho rýchlosť a nutnosť neustáleho „on-line“ spojenia s týmto svetom, môže nešťastie aj zvyšovať. Je výhra informovať, či predávať on-line?

Skryť Vypnúť reklamu

Oceňujúca vlastnosť nových médií

V obidvoch typoch kampaní sociálnej, či predajnej sa potvrdila jedna veľmi oceňujúca vlastnosť nových médií, rýchlosť. Vďaka on-line systémom pri  6 – 4 týždňovej kampani vieme dosiahnuť rovnaké výsledky, na ktoré sme pred „on-line“ dobou  potrebovali 2-3 mesiace.

Video silný pomocník

Video ako jeden on-line marketingových nástrojov sa dotýka potenciálneho zákazníka  v troch rozhodujúcich bodoch vnímania: vizuálneho, emocionálneho i audio. Dobrým príkladom je smiecho video, ktoré vyčarí úsmev na tvári divákov.

Skryť Vypnúť reklamu

Energia a disciplína v jednom

V každej kampani sa spája veľmi veľa energie a je takou malou transformáciou. Nielen pre zákazníkov, ktorí sa učia nové poznatky, ale aj pre tých čo ju robia. Krátkosť času a technická náročnosť prípravných procesov si vyžaduje silnú disciplínu celého tímu.

Vráťme sa k otázke

Je výhra informovať, či predávať on-line? Na trhu stále fungujú systémy, ktoré sú postavené len na osobných vzťahoch, napr. v MLM systémoch, či maklérskej činnosti. I keď prvé lastovičky nových médií už prichádzajú aj do týchto biznisov.

Skryť Vypnúť reklamu

Opäť sa potvrdilo pravidlo

Aj v prípade on-line podnikania sa ukázalo pravidlo harmónie prvkov komunikácie s cieľovou skupinou a dôležitosť budovania vzťahu so zákazníkom. Tak ako vidieť z výsledkov kampane Video Academy Reality a aj z kampane Summitu šťastného života, dôležitá je dôvera zákazníka. Platí to pre on-line ale aj off-line podnikanie. 

Som ochotný investovať?

Každý podnikateľ, ktorý dôveruje svojmu zákazníkovi a chce rýchlejšie osloviť svoju cieľovú skupinu, by si mal pri využívaní  nových médií položiť dve základné otázky: som ochotný investovať množstvo času, energie do vzdelávania, či mám dostatok peňazí na zaplatenie agentúry?

Skryť Vypnúť reklamu

PS: Práve on-line môže byť to, čo ho od konkurencie odlíši, pokiaľ sa v danom segmente nové médiá nepoužívajú. 

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  3. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  4. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  5. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  6. Kupujte originálne tonerové kazety HP
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 % do 8 %
  8. Zaplatiť za kávu či obed pomocou správy v čete? Už čoskoro
  9. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  10. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár
  1. Kvalitné sporenie si dokážete vybaviť z pohodlia domova
  2. Tesco prináša zákazníkom potraviny za každých okolností
  3. Vedeli ste, že jablká majú svoj medzinárodný deň?
  4. Zostáva už len 7 dní na predloženie žiadosti o grant
  5. Svet môžeme zlepšiť dobrými skutkami
  6. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  7. Najnovšie technológie a inovácie na Gemeri? Normálka
  8. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  9. Nové laboratórium ekonomického experimentálneho výskumu na EUBA
  10. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  1. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 20 269
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 18 110
  3. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 13 362
  4. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 13 310
  5. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 12 618
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 168
  7. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 501
  8. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 10 323
  9. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 10 227
  10. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 130
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Minister obrany Jaroslav Naď.
Komentár Tomáša Prokopčáka

Prevrat na STU

Na Slovenskej technickej univerzite sa pokúsia odvolať rektora.

Tomáš Prokopčák.
Zdravotníci v nemocnici v Kyjove.
S prvou republikou sa nám spája doba elegancie, prosperity a pohody. Nie vždy to bola pravda.

Neprehliadnite tiež

Arcu žaluje už vyše 1200 veriteľov, vymáhajú milióny eur

Na súde sa množia žaloby a skupina stále nezverejnila účtovné výkazy.

Známa scéna z filmu Vlk z Wall Street, V ktorej Leonardo DiCaprio ako predstaviteľ Jordana Belforta predáva cez telefón bezcenné cenné papiere. Cez telefón predávali aj zmenky Arca Capital.
Hornádska ulica v Krompachoch v piatok 10. apríla.
Eseročky musia daňové priznania podať elektronicky, papierové tlačivá daniari už akceptovať nebudú. Živnostníkov online dane čakajú v lete.
Ilustračné foto.