Streda, 16. október, 2019 | Meniny má Vladimíra

Neprestávala som hľadať niečo jedinečné - Dana Votavová

Volám sa Danka a mám 28 rokov. Vediem dynamicky rastúcu spoločnosť, ktorá sa venuje distribúcii, maloobchodnému a veľkoobchodnému predaju prostredníctvom internetu. Spoločnosť riadim iba prostredníctvom internetu a starám sa o sieť mojich eshopov. Distribuujem a dodávam tovar do viac ako 60 obchodov. Som výhradnou distribútorkou viacerých značiek, avšak vlajkovou loďou mojej spoločnosti je holandská značka DOLLY by Le Petit Tom®.

Článok pokračuje pod video reklamou

Známa je predovšetkým svojimi DOLLY sukničkami, ktorej som výhradná distribútorka v rámci Slovenska, Česka, Nemecka a Ruska.

Pred tromi rokmi som vyštudovala v Bratislave fakultu architektúry na STUBA. Aj napriek tomu, že som po škole nastúpila do architektonického ateliéru vždy som cítila, že musím svoju lásku k umeniu a k práci s deťmi  spojiť.

Už počas strednej školy som dobrovoľne chodila pracovať do detských táborov a doučovať deti jazyky. Doučovala som hlavne detičky z kórejskej komunity žijúcej na Slovensku. Po rokoch stretávania sa s nimi a rôznymi aktivitami (výlety, kurzy varenia a tradičných remesiel ...) sa mi podarilo nájsť množstvo úžasných ľudí a pomôcť im v integrácii.

Vždy som túžila priniesť na Slovensko niečo nové, iné ako bežne nájdeme v obchodoch, alebo na internete.

Popri zamestnaní som si sama navrhla a zhotovila eshop s detskými hračkami a doplnkami do detskej izbičky.

Oslovila som mnoho dodávateľov a našla krásne produkty, ktoré sa páčili nielen deťom, ale aj dospelým.

Stále som však neprestávala hľadať niečo jedinečné. Pri komunikácii s dodávateľmi som oslovila začínajúcu holandskú návrhárku. Jej módna kolekcia bola ešte v plienkach, ale ja som si ju okamžite zamilovala. Niečo mi hovorilo, že je to presne to, čo hľadám. Skončila som s prácou v architektonickom ateliéri a naplno som sa začala venovať internetovému predaju a šíreniu módnej značky.

DOLLY by Le Petiti Tom® je štýlová kolekcia plná farieb. Jej základom sú sukne, známe aj ako DOLLY sukne, určené pre dievčatká,  teenagerky až po ženy.

Ľudia reagujú na Dolly produkty, tak ako som túžila. Chcela som docieliť to, aby sa dievčatá znovu naučili nosiť sukne. Aby si ich obliekali do škôlky, do školy, na voľné chvíle, proste len tak. Aby sa stali súčasťou každého dievčenského šatníka. Prečo by napríklad mladá mamička nemohla mať sukničku ako jej dcérka? DOLLY sukne robia radosť malým parádniciam, z ktorých sa stávajú princezničky , z dievčat mladé dámy a ženám zvýrazňujú ich ženskosť.

Značka DOLLY postupne rástla a rozširovala sa o ďalšie produkty (šaty, topánky, doplnky...) Aktívne som sa zúčastňovala aj na tvorbe módnej značky. Moje pripomienky, drobné návrhy a prípadné farebné zmeny, ktoré som získavala aj od zákazníčok  boli zapracované do návrhov novej kolekcie.

Postupne som získala výhradné zastúpenie pre Slovensko, Česko, Nemecko a Rusko. S prácou v eshope a na veľtrhoch mi v rámci možností pomáha moja najbližšia rodina.

Navštívili a vystavovali sme na mnohých veľtrhoch od Kolína až po Moskvu. Pri prípravách na prezentáciu produktov využívam svoje umelecké cítenie a technickú zručnosť získanú zo štúdia architektúry. Tvorba albumov z vlastných fotografií produktov a príprava propagačných materiálov sú pre mňa vždy veľkou výzvou a každý veľtrh obrovskou skúsenosťou.

A tak krôčik po krôčiku sa plní môj tajný sen – spraviť z DOLLY sukničky „ dámske RIFLE.“

Za tri roky môjho podnikania na internete sa mi podarilo vytvoriť komunitu ľudí vrámci všetkých trhov, ktorá presahuje počtom fanúšikov 70 000. Dobrovoľným zdielaním fotografií z internetovej stránky a pozitívnymi komentármi  sa neustále rozširuje čaro značky a zároveň mi dodávajú obrovskú dávku pozitívnej energie a chuti do ďalšej práce.

Pred pár dňami som predstavila na stránke moju vlastnú novú módnu značku Lunicité. Zožala veľký úspech a dúfam, že tomu bude tak i naďalej. Mojou víziou je vybudovať z nej úspešnú a obľúbenú značku pre ženy nielen na spomínaných trhoch. Viem, že ma čaká ešte veľmi dlhá cesta, ale je to moja vášeň. Som presvedčená, že aj tie najodvážnejšie ciele sú reálne.

Aký mám na to návod? V noci snívajte, no cez deň napĺňajte svoje sny usilovnou a cieľavedomou prácou... ale to predsa každá skutočná podnikateľka dávno vie :-)

S prianím krásneho dňa,

 

Danka Votavová
www.dadoo.sk
www.lunicite.com
www.lepetittomworld.com
www.dadoo.cz

 

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. Týmto trikom sa dajú v aute umiestniť tri autosedačky
  2. Podnikateľský úver, s ktorým ušetríte
  3. Aj s SUV môžete jazdiť ekologicky a ekonomicky
  4. Čo na aute vymyslela žena a čo výrobca telefónov?
  5. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant
  6. Vysokoškoláci zarobia už o 587 eur viac ako stredoškoláci
  7. Kedy je správny čas nasťahovať sa do novostavby?
  8. Ojazdené pneumatiky odovzdajte, šetríte tak životné prostredie
  9. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope
  10. Nestarnú, ale dozrievajú
  1. Slováci sú chlebovým národom
  2. Ojazdené pneumatiky odovzdajte, šetríte tak životné prostredie
  3. Kedy je správny čas nasťahovať sa do novostavby?
  4. P3 začína na východe Slovenska s výstavbou parku
  5. Zľavnené študentské lístky na dopravu s ISIC už aj cez mobil
  6. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope
  7. Kto vyhrá súboj medzi prírodnými a syntetickými diamantmi?
  8. Otvorenie nového sídla DELTA sprevádzala virtuálna realita
  9. Podnikateľský úver, s ktorým ušetríte
  10. Limitovaná ponuka: balík SME.sk + DIGI GO so zľavou až 52 %
  1. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 13 643
  2. Čo na aute vymyslela žena a čo výrobca telefónov? 12 057
  3. Čo všetko dnes majú deti v mobiloch? Boli by ste prekvapení 11 881
  4. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope 10 785
  5. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant 9 821
  6. Týmto trikom sa dajú v aute umiestniť tri autosedačky 9 485
  7. Vysokoškoláci zarobia už o 587 eur viac ako stredoškoláci 9 479
  8. Výskumný park v Rakúsku zistil, ako sa býva najzdravšie 9 345
  9. Luxusný hybrid za 22 900 eur. Nadpriemerný už v základnej výbave 8 617
  10. Vyrába koláče pre celiatikov. Najobľúbenejšie zákusky prekvapia 8 210

Hlavné správy zo Sme.sk

Ilustračné foto.
Komentár šéfredaktorky Beaty Balogovej

Slovensko už počúva Gorilu, Penta ju neumlčí

Haščák sa pokúšal riadiť štát bez toho, aby ho tým poveril čo i len jeden volič.

Beata Balogová, šefredaktorka denníka SME
V údajnom spise Gorila sa píše, že Fico požiadal o kolu.
CYNICKÁ OBLUDA

Marketingový génius Haščák

Ktohovie, koľkým ľuďom by sa chcelo počúvať 39 hodín tárania nejakého zbohatlíckeho sedláka, keby on sám nezainvestoval do reklamy.