Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky

Neprestávala som hľadať niečo jedinečné - Dana Votavová

Volám sa Danka a mám 28 rokov. Vediem dynamicky rastúcu spoločnosť, ktorá sa venuje distribúcii, maloobchodnému a veľkoobchodnému predaju prostredníctvom internetu. Spoločnosť riadim iba prostredníctvom internetu a starám sa o sieť mojich eshopov. Distribuujem a dodávam tovar do viac ako 60 obchodov. Som výhradnou distribútorkou viacerých značiek, avšak vlajkovou loďou mojej spoločnosti je holandská značka DOLLY by Le Petit Tom®.

Skryť Vypnúť reklamu

Známa je predovšetkým svojimi DOLLY sukničkami, ktorej som výhradná distribútorka v rámci Slovenska, Česka, Nemecka a Ruska.

Pred tromi rokmi som vyštudovala v Bratislave fakultu architektúry na STUBA. Aj napriek tomu, že som po škole nastúpila do architektonického ateliéru vždy som cítila, že musím svoju lásku k umeniu a k práci s deťmi  spojiť.

Už počas strednej školy som dobrovoľne chodila pracovať do detských táborov a doučovať deti jazyky. Doučovala som hlavne detičky z kórejskej komunity žijúcej na Slovensku. Po rokoch stretávania sa s nimi a rôznymi aktivitami (výlety, kurzy varenia a tradičných remesiel ...) sa mi podarilo nájsť množstvo úžasných ľudí a pomôcť im v integrácii.

Skryť Vypnúť reklamu

Vždy som túžila priniesť na Slovensko niečo nové, iné ako bežne nájdeme v obchodoch, alebo na internete.

Popri zamestnaní som si sama navrhla a zhotovila eshop s detskými hračkami a doplnkami do detskej izbičky.

Oslovila som mnoho dodávateľov a našla krásne produkty, ktoré sa páčili nielen deťom, ale aj dospelým.

Stále som však neprestávala hľadať niečo jedinečné. Pri komunikácii s dodávateľmi som oslovila začínajúcu holandskú návrhárku. Jej módna kolekcia bola ešte v plienkach, ale ja som si ju okamžite zamilovala. Niečo mi hovorilo, že je to presne to, čo hľadám. Skončila som s prácou v architektonickom ateliéri a naplno som sa začala venovať internetovému predaju a šíreniu módnej značky.

Skryť Vypnúť reklamu

DOLLY by Le Petiti Tom® je štýlová kolekcia plná farieb. Jej základom sú sukne, známe aj ako DOLLY sukne, určené pre dievčatká,  teenagerky až po ženy.

Ľudia reagujú na Dolly produkty, tak ako som túžila. Chcela som docieliť to, aby sa dievčatá znovu naučili nosiť sukne. Aby si ich obliekali do škôlky, do školy, na voľné chvíle, proste len tak. Aby sa stali súčasťou každého dievčenského šatníka. Prečo by napríklad mladá mamička nemohla mať sukničku ako jej dcérka? DOLLY sukne robia radosť malým parádniciam, z ktorých sa stávajú princezničky , z dievčat mladé dámy a ženám zvýrazňujú ich ženskosť.

Skryť Vypnúť reklamu

Značka DOLLY postupne rástla a rozširovala sa o ďalšie produkty (šaty, topánky, doplnky...) Aktívne som sa zúčastňovala aj na tvorbe módnej značky. Moje pripomienky, drobné návrhy a prípadné farebné zmeny, ktoré som získavala aj od zákazníčok  boli zapracované do návrhov novej kolekcie.

Postupne som získala výhradné zastúpenie pre Slovensko, Česko, Nemecko a Rusko. S prácou v eshope a na veľtrhoch mi v rámci možností pomáha moja najbližšia rodina.

Skryť Vypnúť reklamu

Navštívili a vystavovali sme na mnohých veľtrhoch od Kolína až po Moskvu. Pri prípravách na prezentáciu produktov využívam svoje umelecké cítenie a technickú zručnosť získanú zo štúdia architektúry. Tvorba albumov z vlastných fotografií produktov a príprava propagačných materiálov sú pre mňa vždy veľkou výzvou a každý veľtrh obrovskou skúsenosťou.

A tak krôčik po krôčiku sa plní môj tajný sen – spraviť z DOLLY sukničky „ dámske RIFLE.“

Skryť Vypnúť reklamu

Za tri roky môjho podnikania na internete sa mi podarilo vytvoriť komunitu ľudí vrámci všetkých trhov, ktorá presahuje počtom fanúšikov 70 000. Dobrovoľným zdielaním fotografií z internetovej stránky a pozitívnymi komentármi  sa neustále rozširuje čaro značky a zároveň mi dodávajú obrovskú dávku pozitívnej energie a chuti do ďalšej práce.

Pred pár dňami som predstavila na stránke moju vlastnú novú módnu značku Lunicité. Zožala veľký úspech a dúfam, že tomu bude tak i naďalej. Mojou víziou je vybudovať z nej úspešnú a obľúbenú značku pre ženy nielen na spomínaných trhoch. Viem, že ma čaká ešte veľmi dlhá cesta, ale je to moja vášeň. Som presvedčená, že aj tie najodvážnejšie ciele sú reálne.

Skryť Vypnúť reklamu

Aký mám na to návod? V noci snívajte, no cez deň napĺňajte svoje sny usilovnou a cieľavedomou prácou... ale to predsa každá skutočná podnikateľka dávno vie :-)

S prianím krásneho dňa,

 

Danka Votavová
www.dadoo.sk
www.lunicite.com
www.lepetittomworld.com
www.dadoo.cz

 

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  2. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  3. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  4. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  5. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  7. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  8. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  9. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  10. Tipni si na Petru Vlhovú a získaj 10 eur
  1. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  2. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  3. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. TOMRA víta kľúčový krok k spusteniu systému zálohovania
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 20 590
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 14 686
  3. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 8 780
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 807
  5. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 678
  6. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 6 719
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 517
  8. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 408
  9. Riaditeľ VÚB: Udržateľnosť chceme vsadiť do DNA nášho podnikania 6 268
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 6 064
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Lipšic: Zatýkanie ľudí nie je divadlo, nemožno čakať, že polícia zasiahne každý týždeň

Spochybňovanie spolupracujúcich obvinených považuje za cielené.

Daniel Lipšic.
KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Koalícia nám povie, či chce spravodlivosť, alebo pomstu

Lipšic ako prokurátor stále nie je dobrý nápad.

Peter Tkačenko
Minister zdravotníctva Marek Krajčí.
Marek Majeský.

Neprehliadnite tiež

Turisti v ochranných rúškach sa fotografujú pri vodopádoch Studeného potoka vo Vysokých Tatrách.
Vizualizácia projektu Bytový dom Hradská.
NADÁCIA ZASTAVME KORUPCIU

Milióny na IT z čias Žigu sú ukážkovým plytvaním, na ťahu je NAKA

Bezpečnostný systém na hospodárstve bol predražený, tvrdí NKÚ.

Peter Žiga pred novinármi.
Podcast Index

Penta situáciu podcenila, Haščák mal odstúpiť skôr

Čo čakať od Penty bez Haščáka vo vedení?