Diváci na tribúnkach pavilónov najdôležitejších vystavovateľov boli nadšení. Zmenil sa vietor a najväčšie lietadlo všetkých čias, dvojposchodový superairbus A380, pomaly rolovalo len pár desiatok metrov pred nimi. Len čo však zatočilo na štart, prúd plynov zo štyroch obrovských motorov zamával slnečníkmi, poprevracal poháre s minerálkou. A skôr než lietadlo vyleteli do vzduchu papiere zo stolov. Ťah motorov a prúdy vzduchu za lietadlom sú také silné, že ďalšie lietadlo za superairbusom musí mať odstup najmenej deväť kilometrov.
S prvou dodávkou superairbusu výrobca mešká už rok, a tak niekoľko záujemcov z radov nákladných veľkodopravcov prebehlo k americkej konkurencii. To však neprekážalo, aby každodenná sedemminútová letová ukážka na júnovom medzinárodnom aerosalóne v Paríži pútala najviac pozornosti. Hoci si najočakávanejšia mašina dáva na čas, výrobca počas aerosalónu získal ďalších štrnásť objednávok.
Jednu dokonca od boháča z Blízkeho východu, ktorý chce zostať utajený. Ale zato chce mať lietajúci luxus v takom vybavení, že prestavba interiéru má trvať takmer rok. Airbus má na A380 už 173 objednávok. Aby sa však vrátili náklady na vývoj, ktoré sa z predpokladaných 10,5 miliardy vyšplhali na 12,4 miliardy dolárov, treba predať najmenej 420 lietadiel.