Zakladateľ Moving Boardu Vanja Sertič si v Thajsku všimol ľudí, ktorí chodili po ulici s drevenými tabuľami na chrbtoch a propagovali tak ponuky rôznych reštaurácií. Uvedomil si efektívnosť takejto prezentácie. Stačilo len nosič pozdvihnúť na vyššiu úroveň, podsvietiť a prispôsobiť tak, aby bol vhodný na rôzne typy reklamy. Chorvát takéto riešenie navrhol a dal si ho aj patentovať.
Michal Polónyi a Michal Novomeský sa poznajú už od strednej školy. Na Ekonomickej univerzite sa ich cesty čiastočne rozišli, no mali spoločný podnikateľský sen. Vlastne skôr ideu. Obaja chceli pracovať vo vlastnej firme. Nezaložili ju však hneď po škole. „Vedeli sme, že nám chýbajú skúsenosti z praxe i prostriedky. Odišiel som na dva roky do Írska, kde som pracoval ako manažér obchodných domov, kolega zasa na Slovensku manažoval squashové centrum,“ spomína M. Polónyi.
Zo všetkých oblastí, ktoré im pripadali príťažlivé pre podnikanie, ich najviac zaujali reklamné plochy. Snažili sa získať o reklamnom trhu čo najviac informácií. Dospeli aj k záveru, že klasická reklama, spravidla na tých istých miestach a každý deň, sa už ľuďom zunovala a ak chcú byť úspešní, musia vymyslieť niečo nové.