Hlasné úvahy, či firma prežije, ju môžu položiť. Ak sa zneistia klienti. Šéf SkyEurope Airlines Jason Bitter po poplašných správach otváral oči: cestujúcich neubudlo. Musel však odpovedať mnohým dodávateľom, či sú ešte schopní platiť za služby. Na niektorých letiskách pýtali za palivo hotovosť či platbu kreditkou.
Hektická doba prináša paradoxy. Vari všetky aerolinky žijú natesno a uhrádzajú na poslednú chvíľu, alebo ak prijímateľ peňazí pozhovie. Príkaz na úhradu za servis Austrian Technics lietadlám vo Viedni SkyEurope poslali až posledný deň.
Aj s oznamom, že peniaze sú už na ceste. Na účet rakúskych aerolínií prišli na druhý deň, ale to už vedenie Austrian Airlines vypovedalo zmluvu. Z Bratislavy teda nastúpili do Schwechatu slovenskí technici a v SkyEurope zistili, že im to v čase finančnej suchoty umožní aj ušetriť.