Finančná kríza prinesie ekonomické myslenie azda i tam, kde sa veľmi nenosí: do športu. Kluby sú závislé od reklamných príjmov, ale tie sú prvými položkami v rozpočtoch, ktoré firmy sekajú. Môžu sa tak stať obeťou šetrenia. Pomaly sa zabudlo, že aj slávne športové kluby sú závislé od peňazí. A tak ako padli „nedotknuteľné“ banky, môžu padnúť i ony.
Funkcionári športových klubov posledné mesiace zaspávajú v neistote. Netušia kto, kedy a koľko. Reklamní partneri môžu svoje plány zmeniť zo dňa na deň a v kluboch čakajú na ich rozhodnutie ako na chlieb. U mnohých sponzorov existujú len indície, či budú „iba“ škrtať, alebo odídu úplne.
Na Slovensku z podpory fanúšikov kluby neprežijú, žijú v silnej závislosti od sponzorov. Kríza sa ešte v športe naplno nerozšantila, ale športoví manažéri už cítia jej príchod. Tá zrejme preoseje počet profesionálnych hráčov a možno aj líg.