Ak ste doteraz počúvali o Petrovi Druckerovi, otcovi moderného manažmentu, Philipovi Kotlerovi, autorovi stoviek kníh o marketingu, Coimbatorovi K. Prahaladovi, najvplyvnejšom profesorovi podnikových stratégií, či o množstve analytikov, ktorí donekonečna nadväzovali na kruh nemeniacich sa názorov, zabudnite na nich. Doba sa zmenila a mali by ste spoznať nových ľudí, ktorí sa správajú ako ryby vo vode práve v čase krízy. Profit postupne oslovuje guruov tejto doby, ktorí nielen myslia, ale predovšetkým konajú. A ich názor v biznise má čoraz väčšiu váhu.
Na prvý pohľad skalopevné ľady sa začali hýbať už pred necelými dvoma rokmi. Ekonomika sveta sa pod nohami rozkolísala a otázky „prečo“ zneli z každej strany. Odpovedí nebolo veľa a už vôbec nikto si netrúfal odhadnúť, ktorým z nich veriť.
- NEPREHLIADNITE SÚVISIACI ČLÁNOK:
- Svet sa dnes nanovo nastavuje (Rozhovor)
Napriek tomu mala hŕstka ľudí svoje odpovede sformulované už dávno predtým. Prichádzali z najrozličnejších oblastí podnikania či vedy a viac ich zaujímalo, ako možno veci zmeniť, než prečo sa menia. Ich názory sa však zdali priveľmi neuveriteľné, aby sa im vtedy oplatilo veriť.