Ako zaujať milióny ľudí na internete? Snažili sa o to mnohí a napokon sa to ukázalo byť také jednoduché. Odkopírovať reálnu komunikáciu medzi reálnymi ľuďmi a priniesť ju do nehmotného sveta. A úspech sa dostavil.
„Načo má telefónne číslo, keď stále sedí na zadku pri Facebooku a nemôžem ju dostať von? Tam sa sťažuje, koľko má práce a že si nikoho nemôže nájsť. A pritom väčšinu z jej práce zaberá kecanie na Facebooku a nikoho si nemôže nájsť, lebo odmieta ísť von na večeru či na kávu. Pretože je na Facebooku.“
Takto oduševnene otváral vedľa stola, pri ktorom obedovali redaktori Profitu, debatu o sociálnych sieťach 25-ročný mladík. Nadával na priateľky, ktoré sa snaží dostať von, ale odtrhnúť ich od rozjímania na Facebooku je nad jeho sily. Nepomáhajú telefonáty ani esemesky. Jeho o niečo starší spoludebatujúci pritakáva.