Fenomén reality šou pomáha televíznemu aj telekomunikačnému biznisu
V prvý vianočný sviatok, krátko pred polnocou, nad bratislavskou Kolibou prepukol ohňostroj. V žiari reflektorov z pestro pomaľovanej drevenej stavby vedľa sivých opustených filmových štúdií triumfálne vyšla 22-ročná Melinda Drevenková, čerstvá milionárka. Jej najvýznamnejšími počinmi vo vile bolo, že sa sprchovala nahá, bola nekomplikovaná a ako kozmetička sa nikdy neodličovala.Keby sa človek na ten obrázok pozeral z nadhľadu, a stačil by už nadhľad blízkej veže na Kamzíku, musel by mu lokálne udržiavaný ošiaľ radosti, každý deň podkurovaný ďalšími mediálnymi polienkami, pripadať smiešne.
Lenže aj veža je zo sveta televízie. Celý náš vek je televízny. Veľa vecí v ňom stráca správnu mierku. Reality šou sa zo dňa na deň stali fenoménom doby. V posledných mesiacoch minulého roka pred nimi nebolo úniku.
JOJ-ka nastúpila v pravý čas...
Televízia JOJ bola rýchlejšia a šikovnejšia. Hoci prvé pokusy s reality šou urobila bez väčšieho ohlasu Markíza, bola to jej menšia a mladšia konkurentka, ktorá na Slovensku naštartovala novú televíznu éru.