Vízia študentov
Brutálny výkon a nulové emisie – tak si predstavujú športové auto budúcnosti francúzski študenti dizajnu. Svoje vízie zhmotnili do štúdie Audi R-Zéro, ktorú nemá poháňať klasický spaľovací motor, ale štyri elektromotory v kolesách, čerpajúce energiu z novej generácie nikel-metal hydridových batérií. Podoba s Bugatti Veyron nebude iste náhodná. Audi R-Zéro má totiž svoj benzínový náprotivok prekonávať aj vo výkone. Hovorí sa o 1 092 konských silách. Tie budú potrebovať poriadne chladenie, a tak vedie strednou časťou karosérie mohutný vetrací tunel zabezpečujúci tepelnú kondíciu elektrickej sústavy. Pohotovostná hmotnosť by sa mala pohybovať na hranici dvoch ton. Napriek tomu si táto elektrická strela trúfa na maximálnu rýchlosť 460 km/h.
Menej dverí,viac výkonu
Rok po sedane a kombi Touring prichádza BMW s dvojdverovou verziou trojkového radu
Do vienka modelu vložili nielen viac vizuálnej autonómie než v minulosti, ale aj výnimočné športové gény. Nové BMW Coupé vstupuje na scénu so sebavedomím, ktoré mala doteraz azda len špičková verzia M3. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 5,5 sekundy tomu rozhodne nasvedčuje.
Po predné stĺpiky je síce karoséria prakticky zhodná so sedanom, no jej individualitu posilňuje odlišný tvar masky, svetiel a nárazníka. Od predných stĺpikov však nezostal kameň na kameni. Zadná partia je úplne nová a v mnohom pripomína kupé 850 CSi z polovice deväťdesiatych rokov. Kabína znížená o 25 milimetrov harmonicky nadväzuje na krátku zadnú kapotu. Pred športovou dravosťou dostali prednosť splývavé línie. Týka sa to aj elegantných širokých zadných svetiel. Čo je však podstatné, karoséria dosahuje rekordné hodnoty tuhosti aj vďaka špeciálnym stredovým stĺpikom, skrytým za oknom bezrámových dverí. Pritom je jej hmotnosť v porovnaní so sedanom nižšia o desať kilogramov.