Jeho reklamy sú provokujúce, jeho štýl opovážlivý, jeho ceny uletené. Takto sa návrhár značky Diesel Renzo Rosso stal pápežom v oblasti módnych džínsov.
Stačí vystrúhať nedôverčivú grimasu a Renzo Rosso, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ firmy, by sa pred vami pokojne vyzliekol. A to iba preto, aby vám dokázal, že jeho džínsy sa nepodobajú žiadnym iným: sú vlnkovito sprané, autenticky obnosené pri švoch a dokonca aj očíslované ako umelecké dielo.
Vitajte v Molvene, dedinke neďaleko Benátok, v kancelárii s dizajnom v rokenrolovom štýle, v ktorej sedí Renzo Rosso. Tento 50-ročný večne rozstrapatený blondiak patrí medzi svetových lídrov na trhu luxusných džínsov. So svojou značkou Diesel, ktorá je v súčasnosti jednou z najviac „in“, sa mu darí predávať nohavice obnoseného vzhľadu dvakrát drahšie než džínsy Levi´s. Počas posledných šiestich rokov sa obrat jeho firmy strojnásobil (811,2 milióna eur v roku 2004) a zisky vzrástli na päťnásobok (75 miliónov eur). „Vzhľadom na to, že trh s odevmi prežíva ťažké obdobie, sa za naše výsledky takmer hanbíme,“ hovorí R. Rosso s plnou vážnosťou.