V Japonsku riešil Boeing koncepciu výrobnej linky, ktorá zrýchli montáž o polovicu
Rýchlosťou päť centimetrov za minútu sa medzi rebríkmi a kontajnermi so súčiastkami i nástrojmi, testermi, počítačmi a ľuďmi pohybuje 226-metrová montážna linka so štyrmi lietadlami. Za jedenásť dní sa trup bez krídel, motorov či podvozkov zmení na Boeing 737, schopný lietať.
Do Rentonu na predmestí Seattlu na severozápade USA trup i výškové kormidlo cestujú železnicou 3 500 kilometrov z Wichity v Kansase. Tak to Boeing vyjde lacnejšie. Trup vyrába wichitská firma Spirit AeroSystems, ktorá 75 rokov patrila leteckému koncernu. V rámci reštrukturalizácie však Boeing v minulom roku Wichity i ďalšie dva závody predal jednej z najväčších kanadských finančných korporácií Onex.
Tá má v bohatom portfóliu atraktívnych výrobných podnikov, výskumných pracovísk či služieb aj sieť cineplexov, firmy na výrobu kozmetiky, veľkú americkú sieť rýchlej zdravotnej pomoci, spoločnosti poskytujúce dialýzu, chemoterapiu a ošetrovateľské služby. Boeingu stačí iba 60 percent wichitských kapacít. Zvyšok slúži iným producentom.