SME

Druhédejstvosanta fe

Štylistická príbuznosť s prvou generáciou je evidentná. Vo vyššej triede však prerastá viacerých japonských či európskych konkurentov

Najväčší kórejský automobilový výrobca pokračuje v modelovej ofenzíve, tentoraz na poli SUV. Druhá generácia Sante Fe má byť tvrdým súperom pre japonskú Hondu CR-V, Nissan X-Trail, kórejský Chevrolet Captiva či nemecké BMW X3.

Nie je to ľahká úloha, no Hyundai nenechal nič na náhodu. Na svet priviedol model, ktorý má s predchádzajúcim, vyrábaným od roku 1999, spoločný iba názov. Rozmermi, parametrami a úrovňou spracovania mieri o triedu vyššie. Sebavedomie novinke dávajú jej tvorcovia, keď ju otvorene prirovnávajú k Volks­wagenu Touareg či Volvu XC90. Dĺžkou 4 650 mm (prírastok sedemnásť centimetrov) necháva totiž Santa Fe za sebou všetkých priamych konkurentov a prekonáva dokonca aj jednu z európskych ikon – BMW X5. Na šírke pribudlo 4,5 a na rázvore ďalších osem centimetrov.

SkryťVypnúť reklamu

Viac miesta i komfortu

Tím Hyundai nielen šikovne odlíšil Santa Fe od menšieho Tucsonu, ale navyše vyhovel zákazníkom, ktorí žiadajú americké priestorové štandardy. Napokon americký strih Santa Fe nik netají. O dizajn sa opäť postaralo štylistické stredisko Hyundai v Kalifornii. Do vienka mu nadelili podstatne robustnejší vzhľad a priestrannejší interiér. Novinkou je príplatkový tretí rad sedadiel, ktoré možno veľmi jednoducho vyklopiť z podlahy. Prístup k nim zabezpečujú posuvné sedadlá v druhom rade, ktoré možno aj sklápať. Výsledkom je variabilita od 470 do 1 582 litrov pre batožinu, čo je suverénne najlepší údaj v triede.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C4C28 na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

Komerčné články

  1. Za 30 rokov videl v autoškole všeličo. Vodiči už nie sú tak zruční
  2. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  3. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  4. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  5. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  6. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  8. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  1. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  2. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  3. OTS: LESY SR sa dištancujú od nepravdivých tvrdení
  4. Influenceri vzali na dovolenku ľudí, ktorých nepoznali
  5. Uprostred leta prichádza princ na bielom koni
  6. Letná revolúcia a špeciál o mužoch a našich svetoch
  7. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  8. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 16 295
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 8 139
  3. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 2 919
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 2 906
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 346
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 2 219
  7. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 1 972
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 1 748
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračné foto

Slovensku v oblasti elektromobility chýba silný líder.


TASR 3
Kancelár Friedrich Merz  na zasadnutí Bundestagu.

Firmy budú mať možnosť odpísať si hodnotu investícií do strojov z daní.


TASR
Ilustračná fotografia.

3Ethereum a altcoiny zatiaľ zaostávajú.


SITA
Minister investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR Samuel Migaľ. a

Výbor z dôvodu nedostatku poslancov nebol uznášaniaschopný.


TASR
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Radko Mačuha: Oslobodenie prichádza z Východnej. 26 314
  2. Viktor Pamula: Fico je nebezpečný 16 537
  3. Michael Achberger: Prestaňte rátať kalórie. Toto vás naučí chudnúť jednoduchšie! 12 100
  4. Ján Valchár: Delúzia svätých Cyrila a Metoda 7 564
  5. Juraj Kumičák: Ako Cyril a Metod fašistom pomáhali... 6 823
  6. Dávid Polák: Denník Dezoláta 6 468
  7. Martin Halás: Vypískali sme aj Čaputovú a Hegera. A nikto sa tým nechválil 4 250
  8. Rastislav Puchala: Ficovo devínske šialenstvo 3 803
  1. Marcel Rebro: Dúhová facka pre červených: Ako si Smeráci vylámali zuby na Volkswagene
  2. Marcel Rebro: Matúš Šutaj Eštok zachraňuje východ po povodniach: z pláže na Sardínii
  3. INESS: Aké je (ne)produktívne zdravotníctvo?
  4. Marcel Rebro: Prezident v maskáčoch: Pellegrini sa ide hrať na vojačika, zatiaľ čo krajina horí
  5. Marcel Rebro: Fico medzi čajom a oknom: Moskva nerada, keď sa kamoši pretvarujú
  6. Věra Tepličková: Krutá rana pre opozíciu: Minister Takáč opäť nakupoval potraviny
  7. Post Bellum SK: Pán minister, nacistickému Nemecku nikto nič neodpustil
  8. Marian Nanias: Systém emisných povoleniek v EÚ.
SkryťZatvoriť reklamu