Emília Harmathová tušila, že má organizačné schopnosti. Verila si
Značku Donna Rosi povolil na Slovensku používať sám Sergio Rosi
Vlohy na podnikanie a manažérske schopnosti musí mať človek jednoducho v sebe. Musí sa s nimi už narodiť. To človeku napadne, keď si prečíta životopisy úspešných ľudí. Sem by sa dal zaradiť aj podnikateľský príbeh Emílie Harmathovej, majiteľky módneho salónu Donna Rosi v Bratislave.
Jeho začiatok by opisoval život obyčajnej ženy, matky dvoch detí, učiteľky na špeciálnej škole, ktorá sa po náhlej smrti manžela začala obzerať, kde by si mohla trochu privyrobiť, aby uživila seba i potomkov. Záver príbehu by ukázal ženu, ktorá sa stala majiteľkou úspešného módneho salónu, obliekajúceho nielen moderátorky slovenskej televízie, ale aj známe mená podnikateľského sveta i politického života. Napríklad aj Reginu Ovesny-Straka či Zuzanu Martinákovú. Rozpätie príbehu nepresahuje šestnásť rokov. Je naplnené obrovským úsilím o presadenie v oblasti, v ktorej nebola zo začiatku doma. Kým jej podnikateľské aktivity spočiatku nepresiahli obrat niekoľko stovák tisícok korún ročne, dnes sú to miliónové sumy.