Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Stavebné sporenie má zlaté časy za sebou

Klientov dnes najviac lákajú medziúvery

Pred koncom každého roka sa o stavebnom sporení hovorí viac ako inokedy. Dôvodov je niekoľko – tvorba štátneho rozpočtu a s ním súvisiaca výška štátnej prémie, špeciálne akcie na prilákanie klientov a najmä jednorazové vklady sporiteľov pred koncom roka.

Stavebné sporenie má ­ešte stále výhodu v tom, ­že ho podporuje štát, hoci z roka na rok v menšej miere. Stavební sporitelia si aj v budúcom roku môžu zo štátneho rozpočtu prilepšiť maximálne dvoma tisíckami korún. Na rozdiel od tohto roku budú však musieť nasporiť viac.

SkryťVypnúť reklamu

Podľa nových pravidiel sa však už nemusí čakať na schvaľovanie štátneho rozpočtu, výška štátnej prémie sa určuje skôr, podľa vzorca. „Na základe opatrenia ministerstva financií z augusta tohto roka podiel štátnej prémie na vklade klesne na budúci rok o pol percentného bodu na 9,5 percenta, maximálne dosiahne dvetisíc korún,“ vraví hovorca ministerstva financií Miroslav Šmál.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4CAM na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M4CAM na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  2. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  3. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  4. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  5. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  6. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  8. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  1. Spoločnosť BILLA v novom e-booku radí, ako sa stravovovať zdravo
  2. Počas koronakrízy vzrástli obavy z dopadov práceneschopnosti
  3. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  4. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  5. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  6. Budovanie zelenej značky
  7. Arval Slovakia: Spoliehajú na nás firmy z kľúčových sektorov
  8. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  9. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  10. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 23 562
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 21 650
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 17 332
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 8 943
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 570
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 313
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 624
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 509
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 350
  10. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 296
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu