Sobota, 29. február, 2020 | Meniny má Radomír

Hektický život šéfa marketingu

Marketingový riaditeľ reprezentuje značku a buduje prestíž spoločnosti. Najmä od neho závisí, nakoľko biznis firmy osloví ľudí. Často ide o adrenalínovú záležitosť, pretože spravidla pracuje pod časovým tlakom. Navonok sa to však nesmie prezradiť.

Spolu s reklamnou agentúrou strážime to, čomu sa hovorí brand. Zodpovedáme za to, aby značka banky bola konzistentná, relevantná cieľovej skupine, našim cieľom a súčasne transparentná a výnimočná – vraví Eva Šinková, riaditeľka marketingu Tatra banky. Na jednej strane v jej oddelení zadávajú brífingy do reklamnej agentúry, schvaľujú kreatívne riešenia vytvorené agentúrou. Na druhej strane robia množstvo prieskumov trhu a iných analytických činností. Testujú nové idey a v spolupráci s ďalšími útvarmi v banke hľadajú cesty, ako sa čo najviac priblížiť k spokojnosti klientov.

Článok pokračuje pod video reklamou

Úloha marketingového riaditeľa spoločnosti Accenture na Slovensku Mareka Geša je zrejme ešte ťažšia. Keďže pracuje pre nadnárodnú spoločnosť, reprezentácia značky i firmy na Slovensku musí byt konzistentná s komunikáciou „matky“ v iných krajinách. Rešpektuje kľúčové kritériá určené globálnou centrálou a napriek tomu má osloviť na domácej pôde „tých správnych ľudí“. „Ak po­užívam formuláciu – tých správnych ľudí – mám na mysli rôzne cieľové skupiny. Napríklad u potenciálnych klientov treba budovať povedomie o značke a o našom portfóliu služieb. Keď však hovorím o existujúcich klientoch, zameriavame sa na podporu ich lojality. Pokiaľ ide o médiá, pre ne musíme byť kredibilný a flexibilný partner. Potenciálni zamestnanci nás musia zasa vnímať ako zamestnávateľa prvej voľby,“ vysvetľuje M. Gešo.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4CCS na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M4CCS na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. Turecký kúpeľ hammam: Očista tela tradičným spôsobom
  2. Rolls Royce medzi motorkami prichádza do Bratislavy
  3. Limitovaná ponuka Mercedes-Benz s najmodernejšími technológiami
  4. Angličtina nielen pre maturantov
  5. Fixný výnos teraz až do 8 % ročne
  6. Začať investovať v mobile môžete konečne aj na Slovensku
  7. Denník SME s odznakom Nie v našej krajine
  8. Nestarnú, ale dozrievajú
  9. Slovensko potrebuje dezinFicovať
  10. Objavte najkrajšie zastávky na ceste po temperamentnej Andalúzii
  1. Jarné upratovanie s KOSITom
  2. Obdarujte vašich blízkych s darčekovými kartami VIVO! Bratislava
  3. Oslávte 25. výročie Revalidu a vyhrajte zájazd do Švajčiarska
  4. Cesta na sever Talianska je nateraz riziková, zvážte ju
  5. Turecký kúpeľ hammam: Očista tela tradičným spôsobom
  6. Modrá je dobrá. Článok IBA pre ženy
  7. Vieme prví: značky prinesú do Ženevy množstvo noviniek
  8. Rolls Royce medzi motorkami prichádza do Bratislavy
  9. Limitovaná ponuka Mercedes-Benz s najmodernejšími technológiami
  10. Môže ťa štúdium baviť?
  1. SME.sk môžete teraz čítať 30 dní úplne zadarmo 13 759
  2. Denník SME s odznakom Nie v našej krajine 10 332
  3. Objavte najkrajšie zastávky na ceste po temperamentnej Andalúzii 9 550
  4. Turecký kúpeľ hammam: Očista tela tradičným spôsobom 8 457
  5. Angličtina nielen pre maturantov 8 006
  6. Slovensko potrebuje dezinFicovať 7 581
  7. Ktorá farba je tá tvoja? 7 259
  8. Rolls Royce medzi motorkami prichádza do Bratislavy 7 137
  9. Strávte Veľkú noc inak. Cestujte za dobrodružstvom 6 160
  10. Viete aké je študentské mesto na Slovensku? 5 425

Neprehliadnite tiež

Ako budú voliť manažéri slovenských firiem (anketa)

Upozorňujú na význam volebného programu.

Komentár Eduarda Žitňanského

Trináste dôchodky znamenajú veľké hľadanie s neistým výsledkom

Koaličné strany súzvučia s hlasmi opozície.