Jedna z prvých otázok, ktorú uchádzač o zamestnanie v Kenvele dostane, je, či nosí džínsy. Dobrý merchandiser totiž potrebuje mať nielen vynikajúce organizačné schopnosti a zmysel pre poriadok, ale musí sa aj stotožniť s firemnou filozofiou a mať módu v krvi.
Všetci tridsiati ôsmi merchandiseri spoločnosti Kenvelo sa museli na svoje pozície prepracovať postupne. Rovnako ako ich traja koordinátori. Spravidla majú odborné stredoškolské vzdelanie a za sebou niekoľkoročnú prax. „Tá je rozhodujúca, inak zákazníka neoslovíte. A gólom je predať celý model od A po Z, teda od bundy cez mikinu, košeľu, tričko až po nohavice a topánky. Nie je tajomstvom, že čím lepší merchandiser v spoločnosti pracuje, tým menej predavačov potrebuje,“ hovorí Avihai Hadida, ktorý v spoločnosti Kenvelo na Slovensku uviedol do života firemnú filozofiu merchandisingu. Dnes je konateľom a marketingovým riaditeľom spoločnosti Kenvelo Group a merchandising je jeho „srdcovkou“, naďalej ho zastrešuje.
Zo Švajčiarskado Bratislavy
Paradoxné je, že pôvodne mal byť biológ. „Skončil som strednú školu a odišiel na študijný pobyt do Švajčiarska, po ktorom som mal pokračovať v štúdiu na vysokej škole v Izraeli. Namiesto toho som išiel na prax do Prahy do spoločnosti Kenvelo. „Tá bola v tom čase iba v plienkach a ja som si pôvodne myslel, že ostanem v Prahe iba rok. Ale osud to zariadil tak, že do Izraela som sa už nevrátil,“ spomína A. Hadida Vysvetľuje, ako zakotvil v Bratislave: „Spoločnosť centralizovala svoje aktivity v Prahe, ale už po prvých návštevách Slovenska a Bratislavy som zistil, že mi je tunajšia mentalita oveľa bližšia ako česká. Našiel som si tu pár výborných priateľov a bolo rozhodnuté – ostal som na Slovensku. “