SME

Rozhlas po novom

Rádiá

Slovenský rozhlas predstavil posledný januárový pondelok vynovený imidž, ktorý má podľa jej riaditeľky Miloslavy Zemkovej ukázať navonok zmeny, ktoré sa dosiaľ diali len vnútri obrátenej pyramídy. Verejnoprávne rádio už niekoľko týždňov na seba upozorňuje v médiách kampaňou, ktorá predstavuje nové štvorcové logá piatich okruhov odlíšené farbou. Dôvodom jednotného „looku“ je okrem iného to, že mnohí poslucháči vôbec nevedeli, že počúvajú Slovenský rozhlas. Aj keď sa napríklad Rádio_FM v posledných mesiacoch hlásilo k svojej „matke“, veľa ľudí si ho zrejme s verejnoprávnou inštitúciou nespájalo. Aj zosúladením tváre chce inštitúcia evidentne bojovať proti chýbajúcim príjmom z koncesionárskych poplatkov. O aktuálnych zmenách totiž dostanú takmer dva milióny domácností do schránok leták, ktorý bude zároveň vyzývať k prihláseniu prijímača.

SkryťVypnúť reklamu

Okrem nových zvučiek a úpravy programu si poslucháči vo viacerých oblastiach krajiny mohli všimnúť najmä zmenu frekvencií. Vedenie rozhlasu totiž zvýšilo pokrytie viacerým okruhom – najpočúvanejšiemu Rádiu Slovensko, kultúrnemu Rádiu Devín a predovšetkým regionálnemu okruhu Regina, ktoré bude môcť počúvať deväťdesiat percent populácie namiesto súčasných šesťdesiatich. Nič nie je zadarmo, a tak utrpí mládežnícky okruh Rádio_FM, ktorého pokrytie klesne o vyše desať percent. Výraznejšie sa to dotkne napríklad oblasti v okolí Košíc, kde frekvencia pripadne práve Regine.

Programový šéf Ľuboš Machaj sám priznal, že alternatívne rádio tam malo silnú poslucháčsku základňu a pripomenul, že jeho fanúšikovia si ho môžu naladiť na internete. Pravda, tí, čo zvykli v aute počúvať aj inú hudbu ako len „tvrdú komerciu“ z medzinárodných hitparád, budú mať v niektorých oblastiach Slovenska výber obmedzený už len na jemné hity.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C4CE5 na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

KURZY

Koľko dostanem za 1 euro (19. 4. 2025)
USD 1.136
AUD 1.785
CZK 25.009
JPY 161.980
CAD 1.577
GBP 0.859
HUF 407.600
PLN 4.274
CHF 0.929
SEK 11.028

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 227
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 12 196
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 582
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 159
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 923
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 418
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 293
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 129
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Martin Ondráš: Slintačka a krívačka - prečo to celé nesedí 45 855
  2. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný? 29 388
  3. Michael Achberger: Revolučný trik na chudnutie: Ženy si ho pochvaľujú, trvá len 5 minút denne 20 837
  4. Vlado Jakubkovič: Otvorený list Generálnemu prokurátorovi 19 729
  5. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 18 900
  6. Viera Gáliková: Pelíšky - prečo tri pokusy o samovraždu 10 958
  7. Miroslav Ferkl: Magor Magor Magor 10 403
  8. Ivan Mlynár: Nové útoky Roberta Fica na Jána Čurillu, môžu úzko súvisieť s Mona Lysou, alebo so sochou Michelangelovho Dávida. 8 715
  1. Věra Tepličková: Komu svieti Slnko v sieti?
  2. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
  3. Radko Mačuha: Kotlár je génius, objavil Tučík.
  4. Marcel Rebro: Fico potvrdil účasť na májových oslavách v Moskve. Prispejme mu na letenku
  5. Věra Tepličková: Predveľkonočné pašie alebo Aký štát, také Turínské plátno
  6. Radko Mačuha: Prejav Roberta Fica v Moskve. ( fikcia)
  7. Marcel Rebro: Raketový útok v Sumoch je aktom štátneho terorizmu
  8. Radko Mačuha: Čurilla? Veď to je magor.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Michal Solowow.

V Poľsku patrí obchodná sieť Nexterio k významným hráčom.


Finančná burza v Pekingu.

Pracovnú silu v už vyčerpáva rozsiahle znižovanie platov a prepúšťanie.


TASR

Kvety obsahovali toxický kokteil, ukázala štúdia.


TASR
Sídlo spoločnosti Microsoft v meste Redmont v americkom štáte Washington.

Ide o najrozšírenejší operačný systém na Slovensku.


TASR 4
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Martin Ondráš: Slintačka a krívačka - prečo to celé nesedí 45 855
  2. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný? 29 388
  3. Michael Achberger: Revolučný trik na chudnutie: Ženy si ho pochvaľujú, trvá len 5 minút denne 20 837
  4. Vlado Jakubkovič: Otvorený list Generálnemu prokurátorovi 19 729
  5. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 18 900
  6. Viera Gáliková: Pelíšky - prečo tri pokusy o samovraždu 10 958
  7. Miroslav Ferkl: Magor Magor Magor 10 403
  8. Ivan Mlynár: Nové útoky Roberta Fica na Jána Čurillu, môžu úzko súvisieť s Mona Lysou, alebo so sochou Michelangelovho Dávida. 8 715
  1. Věra Tepličková: Komu svieti Slnko v sieti?
  2. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
  3. Radko Mačuha: Kotlár je génius, objavil Tučík.
  4. Marcel Rebro: Fico potvrdil účasť na májových oslavách v Moskve. Prispejme mu na letenku
  5. Věra Tepličková: Predveľkonočné pašie alebo Aký štát, také Turínské plátno
  6. Radko Mačuha: Prejav Roberta Fica v Moskve. ( fikcia)
  7. Marcel Rebro: Raketový útok v Sumoch je aktom štátneho terorizmu
  8. Radko Mačuha: Čurilla? Veď to je magor.
SkryťZatvoriť reklamu