Rádiá
Slovenský rozhlas predstavil posledný januárový pondelok vynovený imidž, ktorý má podľa jej riaditeľky Miloslavy Zemkovej ukázať navonok zmeny, ktoré sa dosiaľ diali len vnútri obrátenej pyramídy. Verejnoprávne rádio už niekoľko týždňov na seba upozorňuje v médiách kampaňou, ktorá predstavuje nové štvorcové logá piatich okruhov odlíšené farbou. Dôvodom jednotného „looku“ je okrem iného to, že mnohí poslucháči vôbec nevedeli, že počúvajú Slovenský rozhlas. Aj keď sa napríklad Rádio_FM v posledných mesiacoch hlásilo k svojej „matke“, veľa ľudí si ho zrejme s verejnoprávnou inštitúciou nespájalo. Aj zosúladením tváre chce inštitúcia evidentne bojovať proti chýbajúcim príjmom z koncesionárskych poplatkov. O aktuálnych zmenách totiž dostanú takmer dva milióny domácností do schránok leták, ktorý bude zároveň vyzývať k prihláseniu prijímača.
Okrem nových zvučiek a úpravy programu si poslucháči vo viacerých oblastiach krajiny mohli všimnúť najmä zmenu frekvencií. Vedenie rozhlasu totiž zvýšilo pokrytie viacerým okruhom – najpočúvanejšiemu Rádiu Slovensko, kultúrnemu Rádiu Devín a predovšetkým regionálnemu okruhu Regina, ktoré bude môcť počúvať deväťdesiat percent populácie namiesto súčasných šesťdesiatich. Nič nie je zadarmo, a tak utrpí mládežnícky okruh Rádio_FM, ktorého pokrytie klesne o vyše desať percent. Výraznejšie sa to dotkne napríklad oblasti v okolí Košíc, kde frekvencia pripadne práve Regine.
Programový šéf Ľuboš Machaj sám priznal, že alternatívne rádio tam malo silnú poslucháčsku základňu a pripomenul, že jeho fanúšikovia si ho môžu naladiť na internete. Pravda, tí, čo zvykli v aute počúvať aj inú hudbu ako len „tvrdú komerciu“ z medzinárodných hitparád, budú mať v niektorých oblastiach Slovenska výber obmedzený už len na jemné hity.