Veľká predstavivosť je hlavným stimulom rozvoja podnikania Richarda Bransona, ale Virgin Group nestojí len na intuícii
Britský miliardár Richard Branson je majiteľom niekoľkých stoviek firiem. Množstvo projektov začínal len tak. Pre obyčajný záujem. Jeho značka Virgin je už dnes známa po celom svete.
Šéf britskej spoločnosti Virgin Group nemá rád, ak mu hovoria: „Nie, to nie je možné.“ Richard Branson nechce veriť, že aj tá najmenej reálna myšlienka sa nedá uskutočniť. Najmä veľká predstavivosť je hlavným stimulom rozvoja jeho podnikania. Keď uvedie do prevádzky nový projekt, neprejde ani minúta, aby sa jeho mozgové závity nezamýšľali nad hľadaním nového experimentu.
Ale Virgin Group nestojí len na intuícii. R. Branson sa predovšetkým pozerá po tých častiach trhu, ktoré nik neobsadil. Potom je to len „vec technickej realizácie“. Treba vždy nájsť vhodného človeka, ktorý je schopný uviesť projekt do života a riadiť ho.