Fiat je z najhoršieho vonku, a to má najväčšie eso ešte len v rukáve. Dnes už niet pochýb, že po oslnivom úspechu Grande Punta čaká skvelá kariéra aj jeho väčšieho príbuzného. A aby ho očistil od nánosov neslávnej minulosti Stila, dostal nielen staronový názov Bravo, ale aj novučičké logo Fiatu, vyjadrujúce žiarivú budúcnosť a silu tradície.
Taliansky výrobca sa netají, že jeho cieľom bolo vyrobiť v prvom rade krásne auto. A to sa nepochybne podarilo. Na rozdiel od Grande Punta z dielne majstra Giugiara nové Bravo obliekli v domácom Fiat Style Centre. Má vytvoriť silne emotívnu protiváhu k strohej nemeckej konkurencii a francúzskej módnej alternatíve. Racionálne línie Stila nahradili oblé športové krivky, prudko stúpajúci pontón karosérie, no najmä bravúrne proporcie. V porovnaní so Stilom je Bravo približne o osem centimetrov dlhšie, o štyri širšie, ale o tri centimetre nižšie. Väčšie rozmery sľubujú viacej úžitku.
A to aj napriek zachovanej hodnote rázvoru náprav 2 600 milimetrov. Svalnaté a dynamické tvary zadnej partie ponúkajú až štyristolitrový „kufor“, čo je až na Hondu Civic v strede uloženou nádržou zaručene rekord v triede.