V septembri vypustí Peugeot do sveta nástupcu modelu 307. Číselné označenie 308 je jasná správa, že nový hatchback je zároveň aj prvým modelom z nastupujúcej generácie osmičkových peugeotov.
Model 308 vznikol na platforme svojho predchodcu. Pre Peugeot to však nie je veľká ujma. Na podvozkoch dnes totiž šetria viacerí. Viacprvkové zadné zavesenie nehľadajte. Ustúpila od neho Honda v Civicu a neráta sa s ním ani v novej generácii Golfu. Takže 308 len brilantne kopíruje trend. To isté platí o rázvore. Model 307 predbehol dobu natoľko, že s ním tristoosmička vystačí ďalších päť-šesť rokov. V celkovej dĺžke však pribudlo viac ako sedem a do šírky takmer deväť centimetrov.
Peugeot 308 je skvelý kompilát štylistiky 307 a novej dvestosedmičky. Takže obrovská predná maska s hliníkovou mriežkou v štýle 207 GT, ba ani extrémne dlhé svetlá už nebudia taký obdiv ako v čase premiéry sedanu 407. Novinkou je azda len predný nárazník vystupujúci z masky v podobe samostatného plastového modulu. Bočný profil dynamizuje extrémne sklonené čelné okno a výrazné bočné prelisy.