Nikdy nepatrila ku krásnym autám, no vavríny WRC z nej urobili modlu automobilovej módy. O to viac šokuje zmena štýlu. Nový kabát kultovej Imprezy vyvolal po premiére v New Yorku skôr rozpaky ako nadšenie.
Škoda, že Impreza si nevzala viac z hybridnej štúdie Subaru B5 THP. Ako sa ukázalo, jej posolstvo bolo viac o ekológii než o štýle.
Nevytŕčať z radu
Nová Impreza má v prvom rade lepšie zapadnúť do konkurenčného boja. Imidž auta pre nadšencov a milovníkov rely už jednoducho nestačil. Aj preto naordinovali Impreze rázvor náprav väčší o 94 milimetrov a výšku až 1 475 milimetrov, čím má dobehnúť náskok európskych súperov. Sedan je dlhší až o 16 centimetrov. Z toho istého dôvodu odchádza do minulosti atypická verzia Wagon. Nahrádza ju o čosi klasickejší hatchback. V prospech vyššej tuhosti karosérie sa Impreza vzdala dokonca aj tradičných bezrámových dverí.