SME

Predávať sa má s humorom

Tvorcovia snímky Vratné lahve mysleli marketingovo od prvej chvíle

Nielenže je marketing filmu Vratné lahve dotiahnutý do dokonalosti. Z priebehu marketingových aktivít, ktoré film sprevádzali, vidieť, že to všetko tvorcov zjavne baví.

Keďže Vratné lahve sú v Česku po šiestich rokoch prvý film, ktorý prekročil hranicu milióna divákov, 4. júla o 20. hodine v jednom pražskom kine na Smíchove čakali Svěrákovci miliónteho diváka s darčekom. Tým bol let balónom pre dve osoby. Kto film videl, vie, že v balóne letel Zdeněk Svěrák s Danielou Kolářovou v záverečnej scéne, keď odleteli nečakane a bez sprievodcu. Takže balón vôbec nevedeli ovládať. Výherkyni môžeme len želať, aby súčasťou výhry bol aj niekto znalý veci J.

SkryťVypnúť reklamu

Viac ako film zhltol marketing

Režisér prezradil, že kampaň mala väčší rozpočet než film sám a úroveň jeho marketingu rozhodne nezaostáva za úrovňou filmu. Producenti využili, samozrejme, aj klasické marketingové nástroje – okrem tradičných mediálnych partnerov (Nova, Mladá fronta Dnes, Radio Frekvence 1, centrum.cz, JCDecaux, TV magazín) a sponzorov kampane (Poštová spořitelna a Vodafone), ktorí im pomohli s financovaním kampane. Rovnako však neváhali použiť aj product placement priamo v snímke. A film sa nakoniec veľmi hodil aj do kampane výrobcovi piva Velkopopovický Kozel.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C4CRA na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

Komerčné články

  1. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  2. Tridsať rokov učí ľudí šoférovať. Čo je problém dnešných vodičov?
  3. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  4. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  5. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  6. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  8. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  1. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  2. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  4. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné?
  5. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  6. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  7. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 19 925
  2. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 6 075
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 5 260
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 3 914
  5. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 2 906
  6. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 2 615
  7. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 1 691
  8. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 1 688
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Moderný rušeň Siemens Vectron.

Dizajn nadväzuje na minuloročnú náborovú kampaň.


TASR
Ilustračné foto.

Najviac pokusov o finančné podvody prichádza mailom.


TASR
Ilustračné foto.
​

Počet ľudí bez práce medzimesačne klesol.


TASR
Cyklistický pruh na Vajanského nábreží.

Cyklocesty stavajú aj developeri.


91
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Radko Mačuha: Oslobodenie prichádza z Východnej. 25 106
  2. Ivan Čáni: Všetci držme huby a nechajme Roberta Fica pracovať! Lebo len on JEDINÝ vie, čo je najlepšie. 18 432
  3. Viktor Pamula: Fico je nebezpečný 14 899
  4. Dušan Koniar: V roku 1989 mala ČSSR 3315 vlastných tankov 11 303
  5. Michael Achberger: Prestaňte držať diéty! Týchto 7 návykov vám predĺžia život aj zlepšia postavu 10 522
  6. Michael Achberger: Prestaňte rátať kalórie. Toto vás naučí chudnúť jednoduchšie! 8 233
  7. Janka Bittó Cigániková: Zdravotníctvo má liečiť, nie financovať cirkev 7 902
  8. Ján Valchár: Delúzia svätých Cyrila a Metoda 6 955
  1. Roman Kebísek: Básnik Byron vraj „miloval len jednu“ – Chaworthovú
  2. Věra Tepličková: O Cintuloch a Ficoch alebo Otázky bez odpovedí
  3. Marcel Rebro: Ruský oligarcha: Keď máš všetko, len nie istotu, že sa dožiješ večere
  4. Marian Nanias: Pokus odvolať predsedníčku Európskej komisie (EK) Ursulu von der Leyen.
  5. Radko Mačuha: Pozor ! Cyril a Metod. Vstup len na povolenie.
  6. Marcel Rebro: Ako chutí ruský mier? Po obuškoch.
  7. Věra Tepličková: Na Devíne sláva bola, ušlo sa vám kúsok z vola?
  8. Radko Mačuha: Oslobodenie prichádza z Východnej.
SkryťZatvoriť reklamu