SME

Predávať sa má s humorom

Tvorcovia snímky Vratné lahve mysleli marketingovo od prvej chvíle

Nielenže je marketing filmu Vratné lahve dotiahnutý do dokonalosti. Z priebehu marketingových aktivít, ktoré film sprevádzali, vidieť, že to všetko tvorcov zjavne baví.

Keďže Vratné lahve sú v Česku po šiestich rokoch prvý film, ktorý prekročil hranicu milióna divákov, 4. júla o 20. hodine v jednom pražskom kine na Smíchove čakali Svěrákovci miliónteho diváka s darčekom. Tým bol let balónom pre dve osoby. Kto film videl, vie, že v balóne letel Zdeněk Svěrák s Danielou Kolářovou v záverečnej scéne, keď odleteli nečakane a bez sprievodcu. Takže balón vôbec nevedeli ovládať. Výherkyni môžeme len želať, aby súčasťou výhry bol aj niekto znalý veci J.

SkryťVypnúť reklamu

Viac ako film zhltol marketing

Režisér prezradil, že kampaň mala väčší rozpočet než film sám a úroveň jeho marketingu rozhodne nezaostáva za úrovňou filmu. Producenti využili, samozrejme, aj klasické marketingové nástroje – okrem tradičných mediálnych partnerov (Nova, Mladá fronta Dnes, Radio Frekvence 1, centrum.cz, JCDecaux, TV magazín) a sponzorov kampane (Poštová spořitelna a Vodafone), ktorí im pomohli s financovaním kampane. Rovnako však neváhali použiť aj product placement priamo v snímke. A film sa nakoniec veľmi hodil aj do kampane výrobcovi piva Velkopopovický Kozel.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každé 4 týždne.
Pošlite SMS s textom C4CRA na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

Komerčné články

  1. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  2. V Malackách vybudovali čajové impérium
  3. Ponúkali vlastné bývanie, dnes majú v Tatrách úspešné hotely
  4. Víťaz diváckej ceny MFF Cinematik Piešťany
  5. Gebrüder Weiss spúšťa novú linku priamo z Prahy do Španielska
  6. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“
  7. Od dnes len 3 dni – exotika s BUBO s 55% zľavou
  8. Mars dosiahol ďalšie zníženie emisií skleníkových plynov o 1,9 %
  1. Ponúkali vlastné bývanie, dnes majú v Tatrách úspešné hotely
  2. Víťaz diváckej ceny MFF Cinematik Piešťany
  3. Gebrüder Weiss spúšťa novú linku priamo z Prahy do Španielska
  4. V Malackách vybudovali čajové impérium
  5. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“
  6. Učebnica TATRA SCOOL priblíži deťom svet peňazí modernou formou
  7. LESY SR otvorili predajňu Lesnícke pochúťky
  8. Mars dosiahol ďalšie zníženie emisií skleníkových plynov o 1,9 %
  1. Toto bude cestovateľský hit roka 2026 29 144
  2. Prekvapenie na čele. Sem budú Slováci cestovať v roku 2026 12 385
  3. Slováci vytvorili mlieko, ktoré nemá obdobu v celej Európe 8 825
  4. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu 5 759
  5. Plaza View v Dúbravke štartuje predpredaj bytov s výhľadom 4 433
  6. Takáto Čína sa bude páčiť aj Slovákom 4 283
  7. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“ 4 180
  8. Cestovateľský hit desaťročí leží v Ázii – s 55% zľavou 3 757
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Dopravné spoločnosti čakajú aj na Trumpovo rozhodnutie ohľadom ciel.

Zisky v maloobchodnom sektore v USA v niektorých prípadoch výrazne vzrástli.


TASR
Ilustračné foto

Pre materskú firmu Volkswagen to znamená ďalšie komplikácie.


TASR
Lokalita, v ktorej má vyrásť nový projekt.

Za projektom stojí skupina VI Group.


23
Ilustračná snímka.

Top dlžníci sú napísaní na biele kone z Poľska a Rumunska.


3
  1. Juraj Jevin: Kde je minister financií?
  2. Teodor Dlužanský: Ako Fico suverénne konsoliduje?
  3. Jozef Mačo: Nelegálne skládky odpadu pri osadách nemajú odstraňovať obce. Nie že nemajú, nesmú.
  4. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  5. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  6. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  7. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  8. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  1. Radko Mačuha: Nepríjemná správa pre Fica a Uhríka. 97 300
  2. Martin Sukupčák: Otvorený list ministrovi Blanárovi 22 215
  3. Monika Albertiová: Facka Ficovi. Slovensko sa prebúdza! 12 714
  4. Elena Antalová: Zvyšok života si nepokazím 8 510
  5. Radko Mačuha: Rusko má všetky predpoklady na dobytie Ukrajiny. 7 142
  6. Ivan Mlynár: Čurillovci sú v domácom väzení, pretože Ficovi a Šutaj Eštokovi nejde matematika. 7 063
  7. Věra Tepličková: Keby sme my vedeli... 4 944
  8. Erik Kiss: Táto krajina nie je pre nikoho 4 112
  1. Věra Tepličková: Malí živnostníci = veľkí daromníci
  2. Dušan Koniar: Svet podľa Fica: velebiť Dubčeka a konať ako Biľak
  3. Věra Tepličková: Ajejeje, niečo sa dejejeje
  4. Tupou Ceruzou: Konsolidácia
  5. Marcel Rebro: Fuminori Tsuchiko odkazuje: Arigato! Za 24 hodín máme financie na 5000 porcií
  6. Marian Nanias: Nový jadrový energoblok pre Slovensko?
  7. Radko Mačuha: Osobná skúsenosť s Róbertom Ficom.
  8. Jana Čavojská: Obed pre 500 nezlomných obyvateľov Charkiva
SkryťZatvoriť reklamu