Po štyridsiatich rokoch a viac ako 32 miliónoch vyrobených kusov opúšťa Toyota v Európe čiastočne označenie Corolla. To ostane už len sedanom, kým desiata generácia troj- a päťdverových verzií tohto neporaziteľného japonského bestsellera nižšej strednej triedy ponesie úplne nový názov Auris.
Nový názov si Toyota požičala z latinčiny. Auris znamená zlato. Aj to naznačuje, že japonská automobilka chce v Európe úplne skoncovať s fádnym imidžom Corolly a do boja nasadiť od základu nové eso plné dynamiky a emócií.
Dizajn opäť z Francúzska
Juhofrancúzske štylistické stredisko Toyoty ED2 naordinovalo Aurisu dynamický strih. Rešpektuje však najnovšie európske trendy, a tak pribudli cenné centimetre najmä do šírky a výšky. Auris je v porovnaní s predchádzajúcou Corollou širší o 6,5 a vyšší až o šesť centimetrov. Do dĺžky pribudli len štyri centimetre a rázvor náprav 2 600 milimetrov ostal dokonca bezo zmeny. Tým si Auris dokázal zachovať kompaktnosť nižšej strednej triedy.