Skutočný zrod podnikateľa Jána Majerského nastáva v roku 1994, keď vo vlastnej firme Proma, ktorá sa zaoberá architektúrou, projektovaním a dnes i developerskou činnosťou, začína postupne napĺňať svoje vízie v týchto oblastiach.
Za podnikateľa som sa začal považovať až od roku 1998. Vtedy som mal vo firme prvý a posledný raz stratu. Vo veľkej miere ju spôsobila situácia v moskovskom stredisku, a to v dôsledku historického pádu rubľa. Ostalo mi veľa dlhov, ktoré som však systematicky splácal, čo sa mi podarilo zhruba za poldruha roka. Takýto korektný prístup sa nám osvedčil a mne umožnil práve v čase krízy pochopiť zásady podnikania. Už viem, že to hlavné, o čo firma musí stáť, je jej značka, povesť a klienti. A to v účtovných knihách nenájdete.
V čase krízy sa ukázali skutočné a charaktery ľudí. Tí, čo stáli pri mne, sú dnes rozhodujúcimi vo firme a väčšina z nich je v manažérskych pozíciách. O strategickej pozícii firmy Proma hovoria jej výsledky a hodnotenie trhového podielu v našej oblasti podnikania. Finančná stabilita, výsledky za posledné obdobie, ako aj realizované prieskumy nás zaraďujú medzi desať najvýznamnejších inžiniersko-projektových spoločností na Slovensku.