Ivana Nosálová: Jedno je značku vytvoriť, iné ju presadiť
Stretla som mnohých manažérov. Spravidla boli cieľavedomí, praktickí, rozhodní a organizačne zdatní. Ivana Nosálová si aj napriek týmto vlastnostiam zachováva ľudský rozmer, čo sa mnohým manžérom nedarí. Bez veľkej dávky empatie by však svoju prácu vykonávať nemohla.
Brand manažér musí rátať s tým, že keď tvorí značku, musí s ňou žiť.Sleduje konkurenciu, trh, reklamu. I značky v iných predajniach. Aj po práci
Nech ide do ktorejkoľvek predajne, tak porovnáva. Všíma si, ako majú vystavené výrobky v regáloch, na pultoch. Skúma grafiku obalov a na rozdiel od obyčajného zákazníka aj to, kto tovar vyrába a dodáva. „Potom sa stáva, že každý výrobok otáčam v ruke niekoľkokrát, a tak sa nám obyčajný nákup predĺži aj trojnásobne. Môjho manžela to síce neteší, ale toleruje to,“ hovorí Ivana Nosálová, brand manažérka spotrebného družstva COOP Jednota Slovensko.
K ďalším vlastnostiam potrebným na prácu manažéra značky patrí podľa nej empatia, pretože sa potrebuje vcítiť do úlohy spotrebiteľa, ale aj istý druh hĺbavosti či analytických schopností. Ich podstatou je zhodnotiť dosiahnutý výsledok.