Česká automobilka dosahuje rekordné predaje, hľadá možnosti rozširovania produkcie
Najmä ku koncu bývalého režimu to bola firma odsúdená na produkovanie zastaraných typov áut, ktoré už doba dávno prekonala. V nových pomeroch sa rozhodlo o vstupe silného zahraničného partnera – Volkswagenu. Pod ním sa Škoda čoskoro vymanila z technologického zaostávania a dnes patrí medzi úspešné značky nemeckého koncernu.
Trinásteho júna 2006 vyrobila Škoda Auto desaťmiliónte vozidlo v histórii značky. Trvalo jej to 101 rokov. Budúcnosť značky Škoda však dáva tušiť, že vyrobiť dvadsaťmiliónte auto jej nepotrvá ani desatinu tohto času.
V súčasnosti chrlia všetky tri výrobné závody Škody v Česku vyše pol milióna vozidiel ročne a mladoboleslavská spoločnosť má ambíciu zvýšiť tento počet na milión už v neďalekej budúcnosti. Presnejšie od roku 2010. Kvôli tomu rozbehla Škoda výrobu, montáž či rokovania o výstavbe výrobných závodov v ďalších krajinách sveta: na Ukrajine, v Bosne a Hercegovine, v Kazachstane, Indii, Rusku a Číne.