Pavel Gall: Všetky myšlienky týkajúce sa práce nášho obchodu môžem overiť v praxi a to ma napĺňa
Povolanie Pavla Galla je pre mnohých synonymom pokroku, no vyžaduje si zručnosti klasického manažéra. Navyše sa musí vcítiť do úlohy klienta, a to i takého, ktorý si s internetovým obchodom ešte len podáva ruku.
Internetový obchod sa na Slovensku rýchle rozmáha, ale pre niektorých ľudí je novinkou. Vyplývajú z toho občas menšie komplikácie. „Nereálne prianie je, žiaľ, to, s ktorým sa stretávame najčastejšie. Nakúpiť za internetové ceny, teda lacnejšie a mať to doma včera,“ vysvetľuje Pavel Gall, vedúci obchodného centra Hej.sk. Stretol sa aj s takým prípadom, že v sobotu napoludnie poslal klient objednávku a v nedeľu popoludní už písal sťažnosť, že ju nik nevybavuje.
„Zákazníci si musia uvedomiť, že aj my, rovnako ako väčšina obchodov, máme pracovné dni a pracovný čas. Internetový obchod neznamená, že objednávky kontrolujeme nonstop. Internet je v našom prípade pomocník, vďaka ktorému klient pohodlnejšie a najmä lacnejšie nakupuje. Ešte stále je to u nás tak, že dve tretiny ľudí nakupujú cez internet práve pre nižšie ceny.“