Marketingovým nástrojom top majiteľa moskovských reštaurácií bola jeho intuícia
V bývalom Sovietskom zväze dominovali závodné jedálne. Počet reštaurácií bol minimálny, ceny vysoké. Návštevu týchto podnikov si mohli dovoliť len pracovníci komunistického aparátu, deti straníckej elity, ale aj podvodníci, ktorí na to mali príjmy.
Začiatok Gorbačovovej perestrojky umožnil všetkým záujemcom otvoriť si družstevné kaviarne a reštaurácie. Prvá moskovská súkromná reštaurácia sídlila v priestoroch bývalého obchodu s mliečnymi výrobkami. Volala sa číslo 44. Išlo o popisné číslo domu na Leningradskej výpadovke. Bola otvorená nepretržite, čo bolo na tie časy niečo nepredstaviteľné. A jej majiteľ neselektoval, púšťal dovnútra všetkých hostí, ktorí prišli. Jeho mama i manželka robili peľmene a mali vždy plno.
Ľudia sem prichádzali ani nie kvôli jedlu, ale preto, aby sa mohli porozprávať. Mladé talenty recitovali svoje nezverejnené básne, zneuznaní umelci vystavovali svoje obrazy. Nebol tam veľký výber, zato poriadne nafajčené, veľký hluk a šialene veselo.