Osobnosti majú svoju finančnú hodnotu značky, a rozhodne nie zanedbateľnú
Najmä mediálne známe tváre z oblasti šoubiznisu, kultúry a športu dnes pretvárajú svoje mená a tváre na značky. A pokiaľ im pritom ľudia dôverujú, môže im to priniesť aj slušné profity.
Americký herec Paul Newman premenil svoj príjemný a realistický vzhľad na ziskový obchod. Značku Newman´s Own uviedol na trh kvôli tomu, že ho priatelia prosili o špeciálne recepty na šalátové dresingy či omáčky. Jeho meno tak splynulo so silnou značkou, ktorá mu od roku 1982 generuje miliónové zisky. Veľkú časť z nich však legendárny herec každoročne venuje na charitatívne a vzdelávacie účely a slogan jeho spoločnosti znie: „Nehanebné vykorisťovanie v záujme dobra.“
Eva Taračová, marketingová špecialistka na prieskum trhu, si myslí, že „značkou“ môže byť každý človek. „Imidž si vytvárame už životopisom, ktorý posielame zamestnávateľovi, zjavom a správaním pri stretnutiach s ľuďmi. Budovanie identity ako značky sa môže osobnostiam zúročiť v popularite, svoj imidž môžu využívať okrem iného aj na marketingové účely a získať tak finančný či iný prospech. Zo spájania značky a známeho mena a tváre môže vzniknúť rovnako úspešný ako neúspešný business case.“