Anne Mulcahyová je presvedčená, že najdôležitejšou pomôckou lídra pri vedení je vzájomná komunikácia s ľuďmi
Začiatok tohto roka znamenal pre ikonu kopírovacích strojov, firmu Xerox najrozsiahlejšiu zmenu jej korporátnej identity v histórii. Spoločnosť vstúpila do roku 2008 s novým logom prepájajúcim vízie spoločnosti, prozákaznícku orientáciu a inovácie. Za všetkými krokmi americkej korporácie sa v ostatných rokoch skrýva meno jej uznávanej šéfky Anne Mulcahyovej.
Podľa prezidentky Xeroxu Anne Mulcahyovej nové logo patrí medzi najvýznamnejší majetok a jeho hodnota je pre podnikanie nevyčísliteľná. „Vyjadruje identitu firmy a inovácie, ktoré nás odlišujú. Nový vzhľad loga viac zodpovedá súčasnému modernému svetu – je menej formálne, výrazne živšie s odkazom na našu históriu a s výhľadom do budúcnosti,“ vraví.
CESTA NA VRCHOL. A. Mulcahyová sa v auguste 2001 stala prvou ženskou generálnou riaditeľkou firmy a o pol roka neskôr prvou ženskou predsedníčkou správnej rady najmä vďaka šikovnosti, s ktorou dovtedy viedla výrobu kopírovacích strojov a tlačiarní. Jej priamosť, pracovitosť, poctivosť, schopnosť nachádzať východiská z ošemetných situácií a lojálnosť ju tak odlišovali od kolegov v manažmente, že si to akcionári museli všimnúť. Keď stál Xerox pred vážnymi problémami, všetci obrátili zraky na ňu a vyzvali ju, aby prevzala opraty a dala veci do poriadku.