V medziročnom porovnaní to predstavuje nárast o 10,9 %.
Takmer 60 % z celkového objemu tvorí značka Šariš, ktorá je kľúčovou v predajnom portfóliu pivovaru. Zvyšok predstavujú značky Smädný Mních, Gambrinus, Pilsner Urquell, Radegast a Velkopopovický kozel. Vlani v auguste bol v pivovare vyrobený 20-miliónty hektoliter piva od jeho založenia.
Pivovar Šariš s 21,4-% podielom na slovenskom pivnom trhu patrí do skupiny Plzeňský Prazdroj, ktorú vlastní juhoafrická pivovarnícka spoločnosť South African Breweries (SAB). Tá od svojho vstupu do pivovaru v septembri 1997 preinvestovala do novej techniky, technologických zariadení a distribúcie už viac ako 30 miliónov USD, čím sa zaradila medzi najväčších investorov na východnom Slovensku.
(1 USD = 47,868 SKK)