Šéf musí veriť sám sebe, aby jeho vízií uverili aj jeho ľudia
Niekedy je dobré sadnúť si na zadné sedadlo, premiestniť sa a potom sa vrátiť v správnom čase
Nemám rada, keď sa uspokojujeme s tým, čo sme dosiahli. To je pre mňa depresívne
Stretli sme sa v španielskej Valencii na Veľkej cene Európy formuly 1. Líderka marketingu ING Group Isabelle M. Connerová sa už dva roky pohybuje v spoločnosti takých formulových hviezd, ako sú Flavio Briatore či Fernando Alonso. Nerobí to však preto, aby sa obtierala o slávnych ľudí a potriasala si s nimi ruky. Buduje imidž značky holandského finančného domu.
Váš otec je Američan, matka Francúzka. Narodili ste sa v Kanade, vyrastali v Ázii a Afrike. Ako ste sa napokon ocitli na marketingovej pozícii v holandskej nadnárodnej finančnej spoločnosti ING?
Od detstva milujem medzinárodný obchod, preto mi marketing perfektne sedí. Pracovala som niekoľko rokov v New Yorku vo finančných službách, no a chcela som pracovať v Európe. Hľadala som spoločnosť, ktorá bola európska, chcela rásť a robiť veľké veci. Chcela som tiež vidieť, ako funguje bankový biznis na úrovni retailového bankovníctva a poisťovníctva. Keď som dostala možnosť pracovať v sídle ING v Amsterdame, nepustila som sa šance, bolo to pre mňa jasné. Potom do toho prišiel sponzoring F1 a ja som sa presunula do Londýna, kde dnes žijem. Nateraz.