Začiatok predaja iPhonu na Slovensku bol zahalený tajomstvom. Operátori – Orange a T-Mobile – prehovorili o cenách až v posledný deň pred premiérou. Prvý oznámil ceny T-Mobile, zhruba o deväť hodín nato zverejnil cenníky aj Orange. Netrvalo dlho a T-Mobile ponuku „slávnostne“ zlacnil.
Bez ohľadu na skutočný motív cenovej „bitky“ sa našinec pýtal: Čo je to za zázrak, keď dokáže provokovať aj veľké firmy a meniť z minúty na minútu ich obchodné stratégie? Čo je to za zázrak, ktorý z inak pokojných a inteligentných ľudí robí fanatických nadšencov?
Na prvý pohľad je iPhone pekný dizajnérsky kúsok. Okrem vypínača má len tri „gombíky“ a nevyzerá ako telefón. Je to vlastne len jeden veľký displej, na ktorom sa, keď treba, objaví dotyková klávesnica. Dotykové telefóny tu už boli, ale nemali také jednoduché a intuitívne prostredie. iPhone núti používateľov meniť návyky, budú sa musieť učiť, „ako sa ten telefón ovláda“. Tí, čo sa to nenaučia, rozšíria pravdepodobne tábor nepriateľov.