Puma a Speedo vyhrali
Olympiáda je plejáda športových značiek. Kto je vidieť, zarába. Kto správne zvolí vopred športovca, zarába najviac. Po tohtoročnej olympiáde v Pekingu si pochvaľovali najmä Adidas a Puma. Ani Speedo nemá prečo smútiť.
Druhý a tretí najväčší výrobca športového oblečenia a obuvi, Adidas a Puma, sa po Pekingu tešili, že záujem o ich produkty narástol. Adidas tiež informoval, že za prvý polrok 2008 sa jeho predaj len v Číne zvýšil o šesťdesiat percent, a tak sa krajina tohtoročnej olympiády stala po Spojených štátoch druhým najväčším trhom pre túto športovú značku. Úspech v Číne je pre Adidas cestou, ako sa stať svetovou jednotkou, čo znamená predbehnúť Nike.
Svetovej trojke, značke Puma, vyšla stávka na jamajský tím a špeciálne na rekordéra a zlatého medailistu Usaina Bolta.