Legalizácia product placementu by rozviazala ruky najmä filmovým a televíznym producentom
Do fotiek:
Filmári sa pred obvinením zo skrytej reklamy hravo obránia. James Bond predsa musí jazdiť na nejakom aute a prečo by to nemohol byť práve Aston Martin? V bare tiež dačo popije a Martini znie štýlovo. Filmoví hrdinovia si však svoje auto, oblečenie či nápoj nie vždy vyberajú podľa svojho gusta. Naordinovaným chutiam sa musia prispôsobiť už aj postavy slovenských televíznych seriálov. Product placement dorazil.
Vseriáli Mesto tieňov má divák dojem, akoby existovali iba autá jednej značky. Hneď v prvých minútach náhodne vybratej časti sa Kia objaví niekoľkokrát. Konkrétna značka zatiaľ divákov o kontext neuberá. Kým nepríde rýchly strih na vozidlo nakrútený štýlom reklamného brejku. Kia cee‘d v ňom tróni medzi ostatnými autami, chýba už len vyvýšené pódium či podsvietenie.