Lesk zelenej titulky, pútavé fotografie, živé texty od nezávislých autorov objavujúcich nové zákutia sveta, pohľady z neznáma, ktoré sa ešte nestihli stať klišé. To všetko sa na mediálnom trhu spája so značkou GEO. Kto za ňou stojí?
Magazín GEO je elitný mesačník v oblasti vedy, na nemeckom trhu je tretím najčítanejším titulom po magazínoch Stern a Spiegel s mesačným predajom štyristotisíc a čítanosťou 4,4 milióna ľudí. Nečudo. Zakladá si na sympatii k všetkému cudziemu, zvedavosti k hodnotnému, otvorenosti k minulému, prítomnému i budúcemu. Čitatelia, ktorých špecialisti trhu považujú za špecifickú cieľovú skupinu, sú často označovaní termínom „znalostná spoločnosť“. Práve tá GEO chce, kupuje a oceňuje a magazín sa vďaka nej stáva pútavým miestom pre inzeráty luxusných a prémiových značiek.
CESTA NA SLOVENSKO. Slovenský magazín GEO je na slovenskom trhu od roku 2005. Nie je prekladom časopisu z Nemecka, ale špeciálne vytvoreným súhrnom článkov z celej magazínovej GEO rodiny. Pripravuje sa v Hamburgu v redakcii GEO International, ktorá dnes tvorí časopis s ústrednou témou aj s ostatnými menšími témami.