SME

Za reklamu nechceme platiť dvakrát

Práve obdobie krízy a šetrenia niektorých spoločností môže vytvoriť priestor na získanie konkurenčnej výhody a náskoku firmám, ktoré neprestanú investovať do vývoja a marketingu

Red Bull sa snažil všetky marketingové pravidlá spochybniť a zmeniť

Na naše aktivity hľadíme optikou povahových čŕt, aké by mala naša značka spoločné s danou reláciou. Na Slovensku nie je seriál, s ktorým by sme ju chceli spájať

Marketéri Red Bullu to v niečom majú jednoduché. Známu a jednoduchú strieborno-modrú plechovku sa napriek „veku“ naozaj neoplatí rebrandovať. Doba káže robiť marketing inak. Ako to robí produkt, ktorý dáva krídla? Robert Kubička je šéf marketingu firmy pre Česko a Slovensko.

SkryťVypnúť reklamu

Jedna z prvých oblastí, kde budú ľudia počas finančnej krízy šetriť, sú podľa prieskumov nadštandardné služby, kam okrem iného patrí aj spotreba prémiových výrobkov. Pocítili ste „dotyk“ krízy?

Iba veľmi okrajovo. V regióne, a pokiaľ viem, aj globálne sa až na niekoľko výnimiek plnia každoročné ambiciózne plány. Náš produkt vznikol s cieľom dodávať ľudom energiu počas nadmernej fyzickej a psychickej záťaže a táto potreba tu bude aj v období krízy.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C4DQD na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

KURZY

Koľko dostanem za 1 euro (24. 5. 2025)
USD 1.130
AUD 1.757
CZK 24.915
JPY 161.130
CAD 1.563
GBP 0.838
HUF 403.550
PLN 4.260
CHF 0.930
SEK 10.835

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 033
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 635
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 889
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 690
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 291
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 813
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 220
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 151
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 218
  2. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 8 326
  3. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 292
  4. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 8 174
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 891
  6. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 806
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 029
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 582
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Wall Street - ilustračná fotografia.

Na podvody telekomunikačného giganta WorldCom upozornila whistleblowerka.


Ilustračné foto

Piatkové oslabenie prispelo k týždenným stratám trhu.


TASR

Akcie U.S. Steel v reakcii vyskočili.


TASR
Ilustračné foto

Za väčšie riziká považujú podniky hospodársko-politické rámcové podmienky a slabý dopyt.


TASR
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 218
  2. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 8 326
  3. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 292
  4. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 8 174
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 891
  6. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 806
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 029
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 582
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
SkryťZatvoriť reklamu