Práve obdobie krízy a šetrenia niektorých spoločností môže vytvoriť priestor na získanie konkurenčnej výhody a náskoku firmám, ktoré neprestanú investovať do vývoja a marketingu
Red Bull sa snažil všetky marketingové pravidlá spochybniť a zmeniť
Na naše aktivity hľadíme optikou povahových čŕt, aké by mala naša značka spoločné s danou reláciou. Na Slovensku nie je seriál, s ktorým by sme ju chceli spájať
Marketéri Red Bullu to v niečom majú jednoduché. Známu a jednoduchú strieborno-modrú plechovku sa napriek „veku“ naozaj neoplatí rebrandovať. Doba káže robiť marketing inak. Ako to robí produkt, ktorý dáva krídla? Robert Kubička je šéf marketingu firmy pre Česko a Slovensko.
Jedna z prvých oblastí, kde budú ľudia počas finančnej krízy šetriť, sú podľa prieskumov nadštandardné služby, kam okrem iného patrí aj spotreba prémiových výrobkov. Pocítili ste „dotyk“ krízy?
Iba veľmi okrajovo. V regióne, a pokiaľ viem, aj globálne sa až na niekoľko výnimiek plnia každoročné ambiciózne plány. Náš produkt vznikol s cieľom dodávať ľudom energiu počas nadmernej fyzickej a psychickej záťaže a táto potreba tu bude aj v období krízy.